eliona Skrevet 26. desember 2012 #26 Skrevet 26. desember 2012 Gratulerer så mykje! Satsar på det blir berre kos resten av jula på dei nyforlova. Jeg kliner til og sier RESTEN AV LIVET :-) Gratulerer så mye!!
Musemorbr / Skrevet 26. desember 2012 Forfatter #27 Skrevet 26. desember 2012 Takk alle sammen. Etter ti minuttters kyss og klem, er det klart jeg måtte inn hit for å juble litt også. Siden vi har influensa, han med halsbetennelse, bronkitt og astma-pustevansker i tillegg, ble det altså ikke noe sengewrestling i dag nei. Vi tar det igjen når vi har blitt bedre. Det hele skjedde fordi presten vår annonserte flytting. Mannen sier da at det var skuffende, for da rekker ikke vi å gifte oss med han til prest, noe han egentlig hadde lyst til. Å haste igjennom et bryllup før han reiser, ville blitt litt dumt og for kort tid å planlegge på. Der sitter jeg som et spørsmålstegn, og sier at han jo ikke engang har spurt meg ennå. Han svarer: Men det er jo det jeg prøver å gjøre akkurat nå. Smukke skatt, vil du gifte deg med meg? Gjett hva jeg svarte? Ja, din tosk. Det vil jeg. Jeg elsker deg. Selvfølgelig vil jeg gifte meg med deg. <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå