Gå til innhold

Hva kan dette være egentlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fatter ikke hva det er som er i veien med meg....

Jeg elsker jobben min (altså type jobb) men sliter voldsomt med å skulle klare å arbeide fulle uker... Tårene sitter løst å hodet dundrer... for hver eneste dag jeg må stå opp så tenker jeg bare at nå er det bare 3 dager igjen..bare 2 dager igjen... osv....

Kan sitte gråtene i bilen på vei hjem, fordi jeg vet jeg må tilbake neste dag.

Miljøet er topp, å jobben i seg selv trives jeg med...

Jeg fatter det ikke. Hvorfor i alle dager reagerer jeg slik?

Det har vært sånn i sikkert 2-3 år og jeg blir totalt utkjørt...

De dagene jeg arbeider full uke, så ligger jeg gjerne hele helgen uten NOE form for energi, vondt i kroppen og dundrende hodeverk.

Kan fint sove 13-14 timer i døgnet,uten noe som helst problem.

Når ettermiddager er der å jeg er ferdig med å lage mat, gå tur med hunden og stelle for hesten min, så sitter jeg helt apatisk i sofaen og aner ikke ossen jeg omtrent skal få til å puste. er helt totalt tom. Tårene sitter alt for løst,å jeg må ofte gå på badet for å la tårene trille fritt,før jeg går ut i stuen til mannen min igjen...

når jeg ndelig har en dag fri så skrur jeg av pc,telefon å alt, burer meg helt inne og kan bare sove å sove å sove... orker ikke sosial kontakt hverken fysisk,pr telefon eller pc...

Hvorfor er det slik?

Jeg vil bare overhode ikke ha det på det viset her...

Til vanlig er jeg utrolig sosial,utadvent og elsker egentlig at det skjer ting rundt meg...

Anonym poster: b66449554d528f23463b242bea511eb1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er ikke psykolog eller lege, å kan derfor bare si noe om hva jeg som person tenker,uavhengig av fagkompetanse...

Først og fremst så må jeg si at det stikker i hjertet mitt når jeg leser dette...

Jeg får fysisk vondt av deg,rett å slett....

Å ha det slik du beskriver er vondt,fryktelig vondt...

Hva som skylles dette,er ikke godt for meg å si, men du høres ut til å være fryktelig sliten?

Er du en person som gjør alt du kan for å tilfredstille alle andre uten å tenke på dine egene behov?

Krever jobben veldig mye av deg? (og har gjort det over flere år?)

Har du opplevd noe vondt som du ikke helt har fått bearbeidet på denne tiden?

Mitt råd til deg er å ta opp dette med legen din, deretter spørre hva h*n tenker om veien videre.

For meg virker det til at du har MER enn nok med deg selv og din situasjon, og kanskje egentlig har hatt det lenger enn du helt vil inndrømme?

Det er mulig du trenger en delvis eller full sykemelding over lengere tid, sammtidig som samtaleterapi fra personell med psykiatrisk og psykologisk bakgrunn for å komme deg på beina igjen...

Har man latt det "skure å gå" over så lang tid,så sitter gjerne problemene dypere enn man først tror.... det krever tid,energi og vilje å bli frisk igjen. Men det er det virkelig verdt!

Stor klem til deg, å send meg gjerne en PM om du syns det er bedre.

Skrevet

Ta en tur til legen og fortell hvordan du har det...

Det gjorde jeg og jeg sitter i sofaen sykemeldt fordi jeg er utbrent, symtpomene er ganske like dine, men for all det det kan være mye annet også, men ta en tur å snakk med legen så fort som mulig.

Anonym poster: 3f4f7e1d61602bc019fdd8b5af5718a8

Skrevet

Uff, det høres ikke greit ut. Start med en tur til legen og finn ut i første omgang om det er noe fysisk galt med deg som enkelt kan rettes på, som jern-, vitamin. eller mineralmangel. Og så tar du det derfra. Sånn du har det nå, skal du ikke ha det.

Skrevet

Oioi, kjenner meg så veldig igjen. Jeg har selv en jobb som krever at jeg er fullt konsentrert, og 100% til enhver tid. Jeg hadde det slik du beskriver det for noen år siden. Jeg dro til legen, og det viste seg at jeg manglet masse vitaminer og mineraler. Anbefaler deg virkelig å ta en sjekk.

Lykke til, og stor klem fra meg.

Anonym poster: 81ef151e994292a95d54dff2e585b6f1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...