Gå til innhold

Hvilke nyttårsforsetter skal dere ha?

Anbefalte innlegg

Gjest Mrs. Careface
Skrevet

Her skal det være at vi skal bli flinkere til å disponere pengene våre. Vi skal bli flinkere til å spare, lage mye mer mat hjemme og slutte å spise 3-4 ganger i uka på Mcdonalds.

Starta med løftene allerede idag og tok storhandel og har brøddeigen til heving nå som er laga med den nye kjøkkenmaskina vår som vi fikk til jul :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har aldri nyttårsforsett, siden de har en tendens til å ikke bli gjennomført ;)

Men må si det er bra dere skal slutte å spise på McDonalds så ofte! Ikke bra for små mager det der!

Skrevet

Jeg skal slutte å henge med og 'please' folk som behandler meg som dritt, ikke bryr seg om meg og utnytter meg. Og fortsette å trene, med PT.

Skrevet

Jeg har ingen forsetter. Jeg har vært helt perfekt i 2012.

Skrevet

Her skal det være at vi skal bli flinkere til å disponere pengene våre. Vi skal bli flinkere til å spare, lage mye mer mat hjemme og slutte å spise 3-4 ganger i uka på Mcdonalds.

Starta med løftene allerede idag og tok storhandel og har brøddeigen til heving nå som er laga med den nye kjøkkenmaskina vår som vi fikk til jul :D

3-4 ganger i uka på Mc Donalds? Æsj, den maten smaker jo dritt!

Blir vel å bli flinkere til unngå å småhandle. Og mer sex ;)

Gjest Mrs. Careface
Skrevet

Vi er helt avhengig av den drittmaten dessverre, men datteren vår får ikke den maten siden hun bare er 14 mnd. Ho får god og sunn mat. Ville aldri dytta den søpla i kroppen hennes. Vi pleier å kjøre innom etter jobb og spise på vei hjem før vi hnter henne :-/

Skrevet

mine vanlige fortsetter:

slutte og bite negler

gå ned 10 kg

fortsette å jogge

Ønske for 2013: FÅ BABY!

Anonym poster: f1be2adec15989fdab20c3d6420c9eb6

Skrevet

Gå ned så mye som mulig og få en bedre livsstil.. Er opptil 70 kg å ta av, så det er bare å begynne.. :)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ikke legge på meg i svangerskapet. Og når baby er ute, gå ned 50.... Kanskje ikke alle i 2013 da ...

Skrevet

Skal slutte å spise godteri :) Ble inspirert av ei her inne som hadde det som nyttårsforsett et år og ingen hadde hatt troa på ho. Men ho klarte det og gikk ned masse. For min del handler det ikke så mye om å gå ned, men bli kvitt det vanvittige snopesuget :)

Anonym poster: 335e334884449a7e258d34f689b1e8bf

Skrevet

Trene/gå masse turer etter at babyen kommer i mars (har bekkenløsning nå)

Bli enda flinkere til å lage sunn og variert middag (tok ett tak i august etter å ha spist mye usunt og lite variert mat, men kan bli enda bedre).

Gjøre mer med barna, ut i skog, fiske, camping, basseng osv

Få enda mer oversikt over og kontroll på økonomien.

Tok ett tak i livet mitt i august/september, hvor både økonomi, sunn mat og nytt hjem med mer orden og system enn tidligere var i fokus. Og det var så godt, så er egentlig bare å fortsette med den framgangen jeg allerede har gjort :-)

Anonym poster: 93c4c5eb84b18552d6c6ca032f6b758e

Gjest jule-Juliea
Skrevet

Skal gjøre som i fjor bare trene enda mer pg spise enda sunnere :)

Gjest SprøstektLøk
Skrevet

Slutte å spise sjokolade i ukedagene.. Det blir jammen hardt :P

Skrevet

Å gjøre mitt beste i alt jeg går inn for. :)

Skrevet

Bli flinkere til å sette pris på hva jeg har som Feks friske barn, snill sambo, øvrig familie, hjem og jobb. Gidder ikke ha med det der med å gå ned 10 kg, trene mer, spise sunnere osv, for for meg betyr det så lite ift hva familien betyr for meg. Også skal jeg prøve være mere positiv i hverdagen:kr

Skrevet

Jeg skal slutte å spise godteri

Spise minimalt med brød, pasta og ris

Trene jevnlig

Skrevet

Bli flinkere til å sette pris på hva jeg har som Feks friske barn, snill sambo, øvrig familie, hjem og jobb. Gidder ikke ha med det der med å gå ned 10 kg, trene mer, spise sunnere osv, for for meg betyr det så lite ift hva familien betyr for meg. Også skal jeg prøve være mere positiv i hverdagen:kr

ja for alle som har så "grunne" nyttårsforsetter som gå ned i vekt, trene osv, de bryr seg ikke om familien sin de!

Tror også du bør jobbe med ditt eventuelle mindreverdighetskompleks som gjør at du trenger å trykke ned andres valg/livsmål, for å heve dine egne.

Skrevet

Har aldri nyttårsforsetter :P Greier vel ikke holde dem likevel

Skrevet

ja for alle som har så "grunne" nyttårsforsetter som gå ned i vekt, trene osv, de bryr seg ikke om familien sin de!

Tror også du bør jobbe med ditt eventuelle mindreverdighetskompleks som gjør at du trenger å trykke ned andres valg/livsmål, for å heve dine egne.

Dette var MITT forsett, og HVOR har jeg skrevet at dem som skal trene, slanke seg og slutte spise sjokolade osv ikke har tid til sin familie ? I vår familie har vi opplevd i løpet av året at livet ikke er en selvfølge for alle.

Var overhodet ikke meningen å trykke ned andre sine forsetter, jeg svarte bare på tråden hva JEG hadde til nyttårsforsett ! Ditt nyttårsforsett bør være å passe dine egne saker istedenfor å være skikkelig surmaga.

Skrevet

Slutte å henge her...

Anonym poster: 3caa210aa6e5b82f9e68f19c5fdf7742

Skrevet

Slanke meg etter fødsel

Ta opp fag (har mastergrad, men ønsker å ta opp fag på et område som interesserer meg, mens jeg er i permisjon)

Bli penere og mer attraktiv for mannen

Disponere penger bedre

Lære meg å skru på MC

Anonym poster: 110fc9ef97e7d3f8462c48b651502756

Skrevet

Jeg skal ha ett så godt som sukkerfritt år :)

Anonym poster: 2769265baa759396ee01abb1ca1394ec

Skrevet

mine vanlige fortsetter:

slutte og bite negler

gå ned 10 kg

fortsette å jogge

Ønske for 2013: FÅ BABY!

sikker på at du ikke er meg?

Skrevet

Skulle ønske jeg kunne sagt slutte å røyke å drikke pepsi max, men .................................................

Anonym poster: 9b1a9bc6a955c66c30d0cad9a4c9efbd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...