Gå til innhold

pappen til babyen :)


TLK

Anbefalte innlegg

da har det plutselig gått opp for meg at jeg ikke slipper pappen til babyen vår veldig inn i besluttninger om utstyr og slikt.. han er uerfaren, og synes det er digg å slippe å tenke på alt av utstyr og slikt. jeg har mye erfaring med utstyr, og vet akkurat hvilken bilstol, vogn, vognpose osv vi skal kjøpe. og jeg leser om uke for uke, alt her inne, vekt og lengde osv.. han er litt utenfor.. bruker å fortelle han om det som står, men likevel så har jeg på en måte "kontrollen".

 

så fremover er utfordringen å la han være med på valg av utstyr og få han til å føle seg som en del av dette. nå er jeg bare 11uker på veg, og mine tanker kretser rundt babyen.. han mener det er for tidlig å tenke på alt av utstyr allirede.. så han er litt distansert enda.. det endrer seg vel når magen begynner å vokse osv.. her jeg bort får ikke partner være med til jm før uke 24.. så hans første møte med babyen blir vel ord.ul :)

 

noen gode tips, slik at jeg ikke overstyrer han totalt? hvordan få han litt mer på banen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pappan her har vert veldig intressert siden jeg ble gravid, til og med kjøpt ting og tang og Klær uten at jeg har bedt om det :). Kanskje få han til og lese litt om det, eller være med ut og kjøpe klær og utstyr :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min tar aldri interessert seg sånn allverdens , men var med mange runder mtp innkjøp til første . Han skal få være med å se på vogn så han ikke klager etterpå :) han har vært med på ul, men aldri jm. Det har vi liksom aldi tenkt på og for min del er det mye min time og mine spørsmål. Han har nok senket skuldrene nå som han har fortalt det til foreldrene sine og etter ul i uke 12 er han nok tryggere på at ting går bra. Da engasjerer han seg nok mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...