Gå til innhold

krangler dere forran babyen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

når dere har uenigheter, krangler dere sa forran babyen (mener da en liten som ikke snakker enda). føler ofte folk sier det ikke gjør så mye fordi "babyen forstår jo ikke".

babyen plukker jo opp dårlig stemning å lar seg påvirke??

hva tenker dere?

 

Anonym poster: 263edbd6cb81aaedeb2e4745d5f527d5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kranglar ikkje, faktisk.

 

Kjem vel det også, men då når det er berre oss..

Skrevet

Har jo ikke en baby enda,men tror ikke vi kommer til og krangle foran han, hvis han er et par uker forstår han det ikke,men håper vi uansett slipper det,vi krangler høyt

Skrevet

En baby blir påvirket av sinnstemning og krangling, uansett alder vil jeg tro. Mener noen har forsket på dette.

 

En baby skjønner mye mere enn vi tror!

Skrevet

Vi krangler ikke.

 

Anonym poster: 16498cd806f1e666740b428c50b65d09

Skrevet

Nei, vi krangler ikke foran barna, uansett hvilken alder de har.

 

Kan ikke huske vi har kranglet noe særlig noen gang egentlig. Litt uenig kan vi jo være av og til, men vi skriker og bråker ikke, skjønner ikke helt vitsen med det...

Skrevet

Ja. Vi krangler ikke med hyling og fornærmende uttryk, men det gjør vi uansett ikke. Barnet vårt skal være vitne til at vi er uenig, og av og til sterkt uenige med hverandre. Men viktigere enn det, han ser at vi klarer å komme ut av det og finne en løsning. Da får han se at 1) konflikter og uenighet finnes og er helt normalt; 2) det er fullt mulig å snakke seg til en løsning; 3) visse regler gjelder også når man krangler.

 

Ville aldri kranglet på en veldig dramatisk måte foran han, og heller aldri avsluttet en heftig diskusjon uten at vi kommer til en vennlig konklusjon. Og enkelte temaer egner seg ikke foran barn.

 

Anonym poster: 657d5e992ee1a82934032b3fb35b0e83

Skrevet

Vi krangler ikke.

 

Anonym poster: 16498cd806f1e666740b428c50b65d09

 

Bullshit

 

Anonym poster: 5e174c0845099a72f47741c94e29fcfb

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Små krangler/diskuterer gjorde vi, det gjør vi fortsatt (ungene er jo da under 2 år begge to fortsatt...) Men om det føles som om det er noe som kommer til å hete seg opp eller noe.. Så sier jeg ifra at det får ventet til ungene har sovnet..

Skrevet

nei - jeg er ikke oppvokst selv med å se/høre det.

 

Anonym poster: 5f1bd1303a9e83ef3e101b0be46beb24

Skrevet

Vi krangler ikke.

 

Anonym poster: 16498cd806f1e666740b428c50b65d09

 

Bullshit

 

Anonym poster: 5e174c0845099a72f47741c94e29fcfb

 

Hvorfor må det være bullshit? Er det helt utenkelig at andre har det annerledes enn deg?

Skrevet

Vi krangler skjeldent, men kan diskutere endel. Og det er ikke usunt for barn. Vi er begge litt sånn at vi trekker oss unna når vi blir veldig sinte.

 

Anonym poster: f0a418c4765502b0d4381cfbc336d2b6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...