Gå til innhold

Arve tøfler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva med å arve tøfler mellom søsken? Som brukes hele dagen i bhg. Er det like ille som å arve sko, blir de også tråkket ned og tilpasset foten? De ser helt fine ut, brukt en vinter før til 2 åring.

Anonym poster: 7c8e8e5186f1e3af4a41591790faec1d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Se ann hvor mye de er brukt da vel? Er de tydelig slitt ville jeg ikke brukt de. Ser de så godt som nye ut ville jeg brukt de.

Skrevet

Jeg ville ikke ha brukt de omigjen. Leste et sted at 1/3 av alle barn som begynner på skolen har feilstilling i foten pga arvesko/for store sko, så ville ikke sjanset med noe så viktig. Det er jo nesten værre enn å arve sko, for de er jo for det meste inne i barnehagen på vinteren...

Anonym poster: 04efb590fb46c30da9937d0e253fb325

Skrevet

Tøfler og sko kan se fine ut på utsiden, men likevel være godt slitte på innsiden. Jeg ville ikke latt noen arve dem om de var brukt en hel vinter. Kun hvis de var brukt en sjelden gang og kun skulle være til reserve.

Anonym poster: ac62aaa1943f6049da8392abdc0f3ba3

Skrevet

Takk! Ser det er flere som tenker likt som meg. Da kaster jeg tøflene som er for små nå og sparer ikke på det til yngre søsken. De ser helt fine ut, virkelig som ny, men de er brukt mange timer hver dag 5 dager i uken

Anonym poster: 7c8e8e5186f1e3af4a41591790faec1d

Skrevet

Sånne tynne skinntøfler går det vel bra med? For det er vel forming av sålen som er problemet? Og slike tynne tøfler har jo ikke såle.

Får noen sko hos en venninne som hennes gutt har brukt 5 ganger, det andre paret rundt 10-15. Han sitter da for det meste i vogn. Går det greit når de er så lite brukt?

Skrevet

Sånne tynne skinntøfler går det vel bra med? For det er vel forming av sålen som er problemet? Og slike tynne tøfler har jo ikke såle.

Får noen sko hos en venninne som hennes gutt har brukt 5 ganger, det andre paret rundt 10-15. Han sitter da for det meste i vogn. Går det greit når de er så lite brukt?

Skinntøfler er ingen problem, heller ikke sko/tøfler som kun er brukt i vogn, eller noen få dager, slik som støvler til de minste (som er lite ute i regnet), pensko som brukes sjelden osv

Anonym poster: 04efb590fb46c30da9937d0e253fb325

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...