Gå til innhold

Vannkopper

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynner vannkopper med blemmer med en gang eller hvordan har dere opplevd det?

Altså tidlig morgen igår julaften så jeg guttungen 5 år hadde røde prikker på øyelokkene. Skjønte ikke hva det var og han sier det ikke klør. Senere på dagen og idag er de borte fra øyelokkene men nå på hele kinnet. Klør ikke sier han. Kan det være vannkopper??

Han har aldri vært allergisk eller noe sånt mot noe før. Ringte legevakten men ikke mye hjelp å få der. SE DET AN. Det sier de alltid.

Anonym poster: fa8bb409e9d40813cd0680e2a20bf1ba

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begynner vannkopper med blemmer med en gang eller hvordan har dere opplevd det?

Altså tidlig morgen igår julaften så jeg guttungen 5 år hadde røde prikker på øyelokkene. Skjønte ikke hva det var og han sier det ikke klør. Senere på dagen og idag er de borte fra øyelokkene men nå på hele kinnet. Klør ikke sier han. Kan det være vannkopper??

Han har aldri vært allergisk eller noe sånt mot noe før. Ringte legevakten men ikke mye hjelp å få der. SE DET AN. Det sier de alltid.

Er ikke noe puss i forresten derfor jeg lurer på det starter med blemmer eller prikker?

Skrevet

Når jeg var lita begynte det med prikker i alle fall, det klødde ikke i begynnelsen. Syk (med kløe) ble jeg ikke før etter et par dager, og blemmer kom vel etter en ukes tid.

Skrevet

Når jeg var lita begynte det med prikker i alle fall, det klødde ikke i begynnelsen. Syk (med kløe) ble jeg ikke før etter et par dager, og blemmer kom vel etter en ukes tid.

Okei tusen takk for svar :-) Blir ikke klok på de sure kjerringene i skranken pp legevakta altså

Skrevet

Nei du, det kjenner jeg godt til altså :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...