Gå til innhold

Hvordan motivere seg selv til å trene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har så innmari lyst å gå ned ca 10 kg (fra 70 til 60), men klarer ikke å motivere meg selv til å trene. Er bare støttemedlem, og trener en gang i ny og ne. Jeg sliter også med å begrense porsjonene mat, så kan fort bli ett par porsjoner for mye til middag...

Nyttårsforsettet mitt SKAL være å gå ned 10 kg, så må bare ta imot litt tips og råd- og motivere meg selv til å starte nå den siste uken.

Anonym poster: 4e9cc7eb2d7b72eee16bd0bdbef069d0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta bilde av deg selv i din minst flatterende positur,i bare trusa! Kjøp lekkert treningstøy og bruk musikk på øret når du trener. Sett opp en realistisk plan for treningen,og øk hyppighet og intensitet etterhvert. Og tvang! Tving deg selv til å trene! Etterhvert kommer det til å bli mer belønning enn straff.. Tenk på trening som "din" tid:ingen som maser på deg,krever noe av deg,henger i knærne dine når du trener.. Det er bare deg og kroppen din på vei mot bedre helse,velvære og bedre utseende;-)

Anonym poster: bcc663a8b160bc785bd3a97b79ec3fd2

Skrevet

tenkte å ha samme nyttårsforsett.... med mindre jeg brått blir gravid da... da går nok den planen i vasken... men skal ihvertfall bli sukkerfri og trene... 10 kilo fra 70-60 ville vært perfekt for meg og :P

men det var den motivasjonen da...

Kan jo prøve gillian michaels 30 days shred - ligger på youtoube :) begynte på den, men fikk senebetennelse, så da ble det ikke noe mer... men så faktisk noe resultater på litt over en uke.... blir jo motivert da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...