megmegmeg Skrevet 25. desember 2012 #1 Skrevet 25. desember 2012 (endret) Har fått en del julegavepenger og tenkte å kjøpe meg en klokke. Har funnet to jeg liker godt, men klarer ikke å bestemme meg :S Klokke 1:http://www.klokkegiganten.no/dolce-gabbana-klokker/dw0131/ Klokke 2:http://www.klokker.no/merker/marc-by-marc-jacobs/marc-by-marc-jacobs-marci-mbm3190.html Hvilken liker du best? Og hvorfor? Endret 25. desember 2012 av megmegmeg
Elsker livet Skrevet 25. desember 2012 #2 Skrevet 25. desember 2012 Jeg syns D&G var finest. Syns det ble for mye med den kraftige kanten med stener på den andre. Minuset med D&G klokka etter min smak at det er for mye flashing av merket.
Følelsesvims Skrevet 25. desember 2012 #3 Skrevet 25. desember 2012 Hm, jeg synes DG'en hadde litt kraftige bokstaver og at MJ'en var litt blinget... Kommer helt an på hvordan de er "i virkeligheten" Litt flashy begge to? Kanskje MJ'en, hvis den ikke hyler BLING lang vei Kommer jo litt an på din stil og da!
Følelsesvims Skrevet 25. desember 2012 #4 Skrevet 25. desember 2012 Jeg syns D&G var finest. Syns det ble for mye med den kraftige kanten med stener på den andre. Minuset med D&G klokka etter min smak at det er for mye flashing av merket. Haha, great minds think alike?
megmegmeg Skrevet 25. desember 2012 Forfatter #5 Skrevet 25. desember 2012 Hm, jeg synes DG'en hadde litt kraftige bokstaver og at MJ'en var litt blinget... Kommer helt an på hvordan de er "i virkeligheten" Litt flashy begge to? Kanskje MJ'en, hvis den ikke hyler BLING lang vei Kommer jo litt an på din stil og da! Det er ikke snakk om å bruke den til hverdags, men vil ha en klokke jeg kan bruke som "det lille ekstra" i litt finere anledninger Har en veldig diskret stil til vanlig altså hehe
Følelsesvims Skrevet 25. desember 2012 #6 Skrevet 25. desember 2012 Da ville jeg gått for MJ'en, tror jeg For kraftige bokstaver på DG'en, det kan bli litt feil mot fint antrekk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå