Gå til innhold

Nei nei ikke fremfall!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Sorry detaljer men hjelpe! To mnd siden andre fødsel og oppdaget en bul(!) på innsiden foran i skjeden!! Hva er det?

 

Anonym poster: 57676f9f7585bb8c9370bf91fc1e78fa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan være urinblæra du ser...men det kan kun legen svare deg! Jeg har også en sånn bul, og det var blæra. Het vanlig ig ikke farlig sier gyn. Men sexlivet er helt borte for min del!

 

Anonym poster: 4315ae6aaa35ef49f0ce6ab0f4dc08bc

Skrevet

At det er "helt vanlig og ikke farlig" betyr ikke at du må leve med det. En enkel operasjon kan ordne opp i problemet ditt anonym 23.37.

 

Det høres ut som fremfall av urinblæren hi, det kan gå tilbake av seg selv. Kniiiip masse! Ett år etter fødsel kan du kontakte gyn og be h*n se på om det kan opereres.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...