Gå til innhold

Jula er bare stress:S

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle skal ha besøk, middag osv...imorgen vil jeg ha en dag HELT fri før jeg begynner på jobb igjen, men et ser ikke slikt ut...nå er vi invitert på middag igjen og da går jo halve dagen...

virker sikkert utakknemmelig nå, men jeg er så sliten!

Anonym poster: ce8da2a08b33ae853ec4177d0fa37b0b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser den!! Her har vi takket nei til alle invitasjoner i morgen og skal ha pysj dag :D

Mannen skal på jobb, så da blir det meg og ungene hjemme.

Skrevet

Forstår deg godt. Vi skal ingenting i morgen, gleder meg.

Skrevet

uff, men nå er gubben sur for at jeg ikke orker være med imorgen:S

Skrevet

Må si meg enig med deg. Jula er koselig, men imorra er det hvile dag uten besøkende. Skal bli deilig :)

Skrevet

Jula blir hva man gjør den til selv. Man må ikke si ja til ALT!

Anonym poster: 7c97558317a7551b257c9d66fd66aceb

Skrevet

men jeg har enda ikke vært på middag hos svigers i jula(de har jobbet så ikke min feil sånnsett da..)men har vært til "alle" andre...

Skrevet

Synes det er herlig å bli bedt på middag!

Kan kose meg hele dagen sammen med ungene og så dra til dekket bord på andre siden av byen:-)

Blir mer stresset av å ha folk på middag her, type håper maten smaker osv.

Skrevet

Koser meg jeg og tenker det er kun 1 gang i året:) er jo kun nå som det er sånne ting:) så skal bare kose og nyte det :)

Skrevet

Her er vi invitert på middag HVER dag i hele julen. Skal ikke være hjemme en eneste dag før 2. nyttårsdag... Heldigvis er det på ettermiddagene, men kjenner det godt i kroppen allerede. Følte meg mørbanket i morgest da jeg sto opp!

Men vil ikke takke nei til foreldre, besteforeldre, oldeforeldre, tanter og og onkler og søsken som inviterer oss på middag. Men er jo egentlig koselig, selv om det kan bli litt mye styr. Er mye farting, men samtidig litt koselig å :)

Anonym poster: eb2cd40cf7ed2c11f563e6e813f9eada

Skrevet

Til dere som synes det blir så mye styr med så mange pliktbesøk. Kan dere ikke bare si det som det er til familiene deres og så invitere til et stort skikklig juleselskap med hele familien på en gang en dag? Vi gjør det og har det kjempegøy samtidig som vi har flere dager vi kan nyte alene hjemme, gå på ski eller hva vi har lyst til.

Anonym poster: e0fad4cf4e5da722925cf55e0400e5ad

Skrevet

Vi skal kose oss med lang frokost og tv, så ut og ake med barna og muligens skitur før middag hos søsteren min.

Anonym poster: 5e1b6ac38efe788c3a938e7115595993

Skrevet

dere er heldige som blir bedt bort....her er det jeg som står ved grytene,og familien tar det som en selvfølge at jeg skal ha alle her...greit nok det, fikk det overstått i går og i dag, men jeg ønsker meg en borte-middag......

men i morra er det bare hjemme dag.

Anonym poster: 6b33a5b8bad6dfb321ac99b0cbab75b7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...