megmegmeg Skrevet 25. desember 2012 #1 Skrevet 25. desember 2012 En bekjent av meg har bokstavelig talt oppdatert alle vennene sine på facebook når hun var og tok abort. Dette skrev hun: -Om noen timer er jeg ikke gravid lenger! -Nå er jeg på sykehuset. -Jeg så ikke noe foster i bindet. -Får man mye vann i kroppen etter man har tatt abort? Er helt greit at hun tar abort, men trenger ikke å skrive detaljer offentlig på facebook.... Men det er jo bare min mening
LillaGorilla♥♥ Skrevet 25. desember 2012 #2 Skrevet 25. desember 2012 Gudhjelpemeg, ja det var jo virkelig noe å skryte av. Med smilefjes bak, faktisk.. Uff..
Elsker livet Skrevet 25. desember 2012 #3 Skrevet 25. desember 2012 Tror ikke det er bare din mening.
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2012 #4 Skrevet 25. desember 2012 Enten har hun null sosiale antenner, eller så søker hun trøst (på en helt forferdelig måte desverre) Anonym poster: 74e26bde32a3fc19274160c3d116af95
millemille Skrevet 25. desember 2012 #5 Skrevet 25. desember 2012 Noen deler rett og slett for mye, og det der var over streken.
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2012 #6 Skrevet 25. desember 2012 Meeeget spesielt å annonsere dette på Facebook . Dette er en privat sak . Helt utrolig hvå noen mennesker er villig til for å få litt oppmerksomhet.. Anonym poster: 7a6cc5dbc8508d075add20f795e78810
Lykke Fryd ♥ Skrevet 25. desember 2012 #7 Skrevet 25. desember 2012 Sikker på at det er frivillig abort? Kanskje hun føler at hun trenger oppmerksomhet rundt aborten slik at hun føler at fosteret (barnet) faktisk har eksistert
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 25. desember 2012 #8 Skrevet 25. desember 2012 Noen burde beskyttes mot seg selv.
megmegmeg Skrevet 25. desember 2012 Forfatter #9 Skrevet 25. desember 2012 Sikker på at det er frivillig abort? Kanskje hun føler at hun trenger oppmerksomhet rundt aborten slik at hun føler at fosteret (barnet) faktisk har eksistert Det hun har sagt til meg er at hun føler at hun ikke er gammel nok til å få barn ennå, i tillegg til at det var ett onenightstand. Hun er 23 år gammel. Så var frivillig abort. Føler med henne, men ble bare satt veldig ut av alle statusene :/
Gjest Sommerfuggel i vinterland Skrevet 25. desember 2012 #10 Skrevet 25. desember 2012 Kanskje like greit at fjortenåringer ikke får barn med det første....
blå2010+rosa2013 Skrevet 25. desember 2012 #11 Skrevet 25. desember 2012 For noen statuser. Det der ble for drøyt
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2012 #12 Skrevet 25. desember 2012 En jeg er venn med på facebook annonserte også aborten sin på facebook. Skrev også under "jeg skal faen ikke ha noen unger, dette er andre gang jeg tar abort, kanskje jeg lærer snart?" Anonym poster: ee77b23aad2e29b3e74ef4d796d232fc
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2012 #13 Skrevet 25. desember 2012 En jeg er venn med på facebook annonserte også aborten sin på facebook. Skrev også under "jeg skal faen ikke ha noen unger, dette er andre gang jeg tar abort, kanskje jeg lærer snart?" Anonym poster: ee77b23aad2e29b3e74ef4d796d232fc Åh, så tøff, liksom! Huff, for noen mennesker og for et syn på livet. Det å ta abort er ikke noe å skryte av eller bable rundt om. Skriver de det samme når de avliver dyr da? "Nå er jeg hos dyrlegen ,snart har jeg ingen hund lenger!! " Anonym poster: a2ae970d9267f2cac2ec619c07abbbe0
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2012 #14 Skrevet 25. desember 2012 Har opplevd at en venninne ropte ut i fylla at denne fylla kommer til å ta livet av babyen i magen. Uansett om man planlegger abort, så burde man ha såpass vett at man ikke drikker før fosteret er borte. Men det er min mening da. Vet mange som drikker og sier jeg skal ta abort så er ikke så nøye. Anonym poster: 4d454d0a0c912f1fb1f2134611ec2a7e
Sol Skippertaksdronning Skrevet 25. desember 2012 #15 Skrevet 25. desember 2012 Wow..DEN var drøy! Vedkommende hadde vært vekk fra lista mi etter status nummer en..
chrisallic Skrevet 25. desember 2012 #16 Skrevet 25. desember 2012 En jeg er venn med på facebook annonserte også aborten sin på facebook. Skrev også under "jeg skal faen ikke ha noen unger, dette er andre gang jeg tar abort, kanskje jeg lærer snart?" Anonym poster: ee77b23aad2e29b3e74ef4d796d232fc Åh, så tøff, liksom! Huff, for noen mennesker og for et syn på livet. Det å ta abort er ikke noe å skryte av eller bable rundt om. Skriver de det samme når de avliver dyr da? "Nå er jeg hos dyrlegen ,snart har jeg ingen hund lenger!! " Anonym poster: a2ae970d9267f2cac2ec619c07abbbe0 er ikke helt enig i å sammenligne en hund og er BARN.En hund/katt kan man avlive hvis de er syke, beste for de osv,og det gjør man ikke med et barn.Sorry mac dårlige sammenligninger.
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2012 #19 Skrevet 25. desember 2012 Hvorfor i det heletatt lese statuser hvis det bareergrer deg? Dette var selvfølgelig viktig for henne nå, hvorfor ikke fortelle om det? Hvorfor er dere så redde for få vite hva som faktisk er viktig for andre? De fleste er enige om at abortretten er en viktig rettighet for kvinner.Da er det bra at noen er åpne om valgene sine og om tankene sine. Abort er et tabu de fleste er redde for. Nettopp derfor er det bra at noen våger å skrive slike statuser. Anonym poster: 67f1eacba1edf13de628f11c046d49f7
Gjest cunning stunts Skrevet 25. desember 2012 #20 Skrevet 25. desember 2012 Det hadde vel vært bedre om hun utelukkende følte skam og skyld, kanskje. Det var vel en status du kunne levd godt med. Det siste tabu: at det faktisk kan være en stor lettelse å ta abort.
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2012 #22 Skrevet 25. desember 2012 uansett om jeg ikke er imot abort, så mener jeg ikke det er noe man roper ut om. Syns ikke personen var tøff som våget å skrive en sånn status. Hvem skriver "ingen foster i bindet" og ikke forventer reaksjoner. Anonym poster: 4d454d0a0c912f1fb1f2134611ec2a7e
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2012 #23 Skrevet 25. desember 2012 uansett om jeg ikke er imot abort, så mener jeg ikke det er noe man roper ut om. Syns ikke personen var tøff som våget å skrive en sånn status. Hvem skriver "ingen foster i bindet" og ikke forventer reaksjoner. Anonym poster: 4d454d0a0c912f1fb1f2134611ec2a7e Det kan vel hende hun håper på noen trøstende ord eller noen å diskuterer. De fleste vil vel gjerne ha reaksjon på stausene sine. Er ikke det poenget med å oppdatere FBstatus? Anonym poster: 67f1eacba1edf13de628f11c046d49f7
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2012 #24 Skrevet 25. desember 2012 uansett om jeg ikke er imot abort, så mener jeg ikke det er noe man roper ut om. Syns ikke personen var tøff som våget å skrive en sånn status. Hvem skriver "ingen foster i bindet" og ikke forventer reaksjoner. Anonym poster: 4d454d0a0c912f1fb1f2134611ec2a7e Det kan vel hende hun håper på noen trøstende ord eller noen å diskuterer. De fleste vil vel gjerne ha reaksjon på stausene sine. Er ikke det poenget med å oppdatere FBstatus? Anonym poster: 67f1eacba1edf13de628f11c046d49f7 Hvis hun tar abort og skriver ingen foster i bindet, søker hun da trøst? Hun vil jo ha bort fosteret. Mange forventer reaksjon og trøst på fb, men slike statuser blir en smule for drøy syns jeg. Hadde ikke reagert med å trøste en persn som skriver noe sånt som status. Anonym poster: 4d454d0a0c912f1fb1f2134611ec2a7e
megmegmeg Skrevet 25. desember 2012 Forfatter #25 Skrevet 25. desember 2012 Hvorfor i det heletatt lese statuser hvis det bareergrer deg? Dette var selvfølgelig viktig for henne nå, hvorfor ikke fortelle om det? Hvorfor er dere så redde for få vite hva som faktisk er viktig for andre? De fleste er enige om at abortretten er en viktig rettighet for kvinner.Da er det bra at noen er åpne om valgene sine og om tankene sine. Abort er et tabu de fleste er redde for. Nettopp derfor er det bra at noen våger å skrive slike statuser. Anonym poster: 67f1eacba1edf13de628f11c046d49f7 Hadde jeg kunnet velge så hadde jeg ikke lest statusene hennes i det siste... Men jeg kunne jo ikke vite at hun kom til å skrive de statusene. At hun valgte abort er helt greit for meg, men ble for drøyt å skrive detaljene om det på facebook... Og når hun velger å skrive sånt offentlig, så ser jeg ikke noe galt i å si min mening om det. (Og ja, har sagt hva jeg mener om det til henne direkte)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå