Studine mevik Skrevet 25. desember 2012 #1 Skrevet 25. desember 2012 Siden jentungen fortsatt ikke er ferdig med omgangssyken eller om hun bare er løs i magen. Uansett hadde hun klart å drite hele lekegrinda full og hun selv hadde bæsj fra topp til tå. Hver eneste bleie blir bytta i dusjen men så ille som idag har det ikke vært på en uke. God jul videre. Hilsen julens pesthus
Anne-B. Skrevet 25. desember 2012 #2 Skrevet 25. desember 2012 Åneeei. God bedring, håper det går over fort som fy.
Gjest cunning stunts Skrevet 26. desember 2012 #3 Skrevet 26. desember 2012 Oj, møkkajul - ikke bra, god bedring!
Studine mevik Skrevet 26. desember 2012 Forfatter #4 Skrevet 26. desember 2012 Nå har hu vært hjemme hele uka før jul og vi trodde magen var på vei til å bli bra igjen, men jeg tror hun spiste litt mange druer igår, så vi tror det har hatt en finger med i spillet her. men er ganske drittlei på flere måter
LanzaroteJenta Skrevet 26. desember 2012 #6 Skrevet 26. desember 2012 Uff! Håper hun snart blir bedre. Har hatt samme opplegget her. Mye spy og spennende bleier...
Studine mevik Skrevet 26. desember 2012 Forfatter #7 Skrevet 26. desember 2012 Heldigvis har vi ikke hatt spy de siste ukene, bare festlige bleier, men sånn er det med små barn i barnehage. De blir syke og så blir de syke like etter at de er blitt friske
Mama Christmas Skrevet 26. desember 2012 #8 Skrevet 26. desember 2012 Huff, føler med dere! Her er det kun junior som har klart seg den siste uka, ellers har fandenskapen tatt for seg igjen. Ny rekord, tre runder før jul, rekker vi en før nyttår også, tro?
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 27. desember 2012 #9 Skrevet 27. desember 2012 Huff, føler med dere! Her er det kun junior som har klart seg den siste uka, ellers har fandenskapen tatt for seg igjen. Ny rekord, tre runder før jul, rekker vi en før nyttår også, tro? Det er ikke sant?!? Nå syns jeg bare så inn i hampen inderlig synd på dere som er syke at dere fortjener så mye mer enn de som sklir imellom som sleipe åler uten så mye som en grønn buse en gang. GOD BEDRING!!!
Mama Christmas Skrevet 27. desember 2012 #10 Skrevet 27. desember 2012 Jo takk for det Jeg er på beina igjen, men mannen er syk og svak og dårlig bak. Håper lillemeviks familie, og alle andre dårlige, er på bedringens vei! Satser på et friskere år i 2013
Studine mevik Skrevet 28. desember 2012 Forfatter #11 Skrevet 28. desember 2012 De to siste dagene har vi vært tilbake på jobb og barna i barnehagen, så nå håper jeg inderlig at vi er ferdige med o'herlige rennaræv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå