Anonym bruker Skrevet 25. desember 2012 #1 Skrevet 25. desember 2012 Jeg leste tråden om koseklær og ble nysgjerrig på hva dere har på dere når dere er hjemme? Skifter dere klær når dere kommer hjem? Og hva tar du på deg? Anonym poster: 9af19773b0feb4566a5acfa04f1d4e47
LillaGorilla♥♥ Skrevet 25. desember 2012 #2 Skrevet 25. desember 2012 Bruker stort sett de samme klærne som på jobb- ok jeans og topp eller kjole. I helgene når vi ikke skal noe, går jeg gjerne i avslappede klær, har noen sorte joggebukser som ser ut som vanlige bukser bare at de er mer comfy, de hender dte jeg da har på meg. Men ikke noe slaskete, hullete og skitne greier, nei. Det føler jeg meg ikke vel i.
Gjest Mrs. Careface Skrevet 25. desember 2012 #3 Skrevet 25. desember 2012 Skifter alltid til joggebukse/pysjbukse når jeg kommer hjem. Uten unntak Hater å gå i olabukse osv, men er nødt for vi får kun lov til å gå i olabukse eller dressbukse på jobb
♥Madam Mim♥ Skrevet 25. desember 2012 #4 Skrevet 25. desember 2012 Hjemme hele dagen og ingen planer; kosedress Pyntet meg: skifter til kosedress når jeg kommer hjem. Kledd i normale klær som jeans og genser ellers av tiden. Hvis jeg jobber, er på butikken osv: da går jeg i de klærne hjemme også.
Elsker livet Skrevet 25. desember 2012 #5 Skrevet 25. desember 2012 Bruker de samme klærne hjemme som når jeg ikke har noen planer. Skifter når jeg skal ut på noe der jeg møter folk (altså andre enn mann/barn/svigers/avløser).
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2012 #6 Skrevet 25. desember 2012 Det første jeg gjør når jeg kommer inn igjennom døra er å ta på meg joggebukse og den bor jeg i til jeg skal ut igjen. Anonym poster: ea1b55cd8f50deb687a032c38f162238
nagini Skrevet 25. desember 2012 #7 Skrevet 25. desember 2012 Tights og tunika som koseklær, ala dette Går gjerne med dem ellers også, ser ikke annerledes ut hjemme enn borte vanligvis. Koseklær nesten alltid
lillelykkelig ♥ jenten min ♥ Skrevet 25. desember 2012 #8 Skrevet 25. desember 2012 Jeg skifter til joggebukse når jeg kommer hjem, klarer ikke å gå med jeans hjemme. Overdel skifter jeg ikke...i helgene har jeg på meg det samme om jeg er hjemme, men jeg skifter hvis jeg skal ut
Gjest Hercule Poirot Skrevet 25. desember 2012 #9 Skrevet 25. desember 2012 Jeg går i jeans og skjorte, ute og hjemme. Jeg hater joggebukser og såkalt kosedress er det kun barna som er innehavere av her i huset.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå