Gjest Julemusa83 Skrevet 25. desember 2012 #1 Skrevet 25. desember 2012 Hva fikk du til jul fra din kjære? Var det virkelig bare hans bror som var på frierføtter? Eller har vi med en lykkelig forlovet fjøstøs? Forøvrig hvordan var høsten under juletreet for dere andre. Og hadde dere vært snille kom nissen med strømpefyll til dere?
Gjest cunning stunts Skrevet 26. desember 2012 #2 Skrevet 26. desember 2012 Jeg har aldri vært snill hvis målet på snillhet er julestrømpefyll, vi har ikke strømper. Men ellers var jeg kjempefornøyd, fikk verdens fineste mobiletui til å ha rundt halsen, og bling og vin og fine ting fra Oliviers&co og høyttalere og bilder og bare masse fint! Hva fikk du da, HI?
Gjest Julemusa83 Skrevet 26. desember 2012 #3 Skrevet 26. desember 2012 Vi feirer hos svigermor. Der har de ikke strømpe tradisjon så strømpen ble litt slunken måtte jo fylle den sjøl. Svigermor fikk barnebibelen. Jeg og samboer er agnostikkere, men når svigermor forteller feil fra bibelen til poden iriterer det meg. Så da ga jeg henne biblen så hun kan gjøre det rett. Jeg fikk bake it easy fra svigermor og i fra samboer. Godt fornøyd jeg med det. Svigermor begynte å snakke om at den kunne byttes når hun så jeg fikk 2 , men jeg kaster heller enn annen kakeform bake it easy er genial.
Gjest Kira bjeffer Skrevet 26. desember 2012 #4 Skrevet 26. desember 2012 Bake it easy er genial, spesielt til ostekake. Så det var en fin gave etter min mening. Mannen min slo virkelig på stortrommen i år. Jeg har lenge ønsket meg en tredemølle. Hater treningssentre, og det er ofte vanskelig for meg å komme meg ut på lange turer på kveldstid (pga små barn og en mann som jobber mye kveld). Så det er genialt å kunne gå/løpe mens barna sover og samtidig se på tv. Fikk en pakke med et kart han og barna hadde tegnet, og etter en skattejakt fant jeg en enorm pakke i en bod i mine foreldre sitt garasjeanlegg. Gjett om jeg er happy Ellers fikk jeg også gavekort på et familieportrett av min lillebror. Det var en super gave!
Gjest Kira bjeffer Skrevet 26. desember 2012 #5 Skrevet 26. desember 2012 Jeg er forresten også veldig spent på gaven til Minty
Gjest Julemusa83 Skrevet 26. desember 2012 #6 Skrevet 26. desember 2012 Så du skal riktig trenne i 2013. Skulle ønske jeg kunne si det samme, men spår at dørstkk milla blir for lang også neste år.
Gjest Kira bjeffer Skrevet 26. desember 2012 #7 Skrevet 26. desember 2012 Nå har jeg ingen unnskyldning lengre, må ta litt bedre vare på meg selv. Veier vel nesten 10 kg mer enn hva jeg gjorde før jeg ble gravid med minstemann, og det kjenner jeg plager meg veldig. Gikk raskt ned i vekt med første, men kiloene ble sittende med andre. I år skal alle disse kiloene av, så skal vi se hvordan det går
Iiiiik Skrevet 26. desember 2012 #8 Skrevet 26. desember 2012 Jeg fikk ingen tredemølle, men har helt klart ambisjoner om å ta ibruk abonnementet på Elixia igjen. Fra nyttår til sommerferie for tre år siden gikk jeg ned mine 10 kilo. I løpet av de siste seks-sju månedene har fire-fem sneket seg på igjen, så nå må jeg skjerpe meg. Da passer det fint at jeg fikk verdens største steketakke til jul av min kjære og gleder meg til steking av sveler og lefser og alt annet godt
Gjest cunning stunts Skrevet 26. desember 2012 #9 Skrevet 26. desember 2012 Svigermor fikk barnebibelen. Jeg og samboer er agnostikkere, men når svigermor forteller feil fra bibelen til poden iriterer det meg. Så da ga jeg henne biblen så hun kan gjøre det rett. Veldig bra tiltak - det skal være riktig, og det skal være kunnskapsbase. Heier på dere og at dere lar henne ha sin innfallsvinkel og er åpne for det historiske-kulturelle i religionen.
Santa's Bell Jingler Skrevet 26. desember 2012 #10 Skrevet 26. desember 2012 Jeg fikk en overfylt julestrømpe med alt jeg elsker og alt jeg kunne tenke meg der og da (men det kan hende at det var jeg som stod for all strømpefylling, til meg selv også) og ellers masse fint jeg ikke visste at jeg ønsket meg, som masse bøker, som har blitt nedprioritert de siste årene. Det aller fineste var et armbånd som tilhørte min oldemor og så min mormor og som jeg har elsket siden jeg var liten - trodde ikke at jeg kom til å få gave fra den kanten, og i hvert fall ikke DET armbåndet, visste ikke engang at hun var klar over at jeg var så glad i armbåndet, så jeg er fortsatt overlykkelig. Arvesmykker overgår alt.
Gjest Julemusa83 Skrevet 26. desember 2012 #11 Skrevet 26. desember 2012 Barndoms minner som julgave er suverent. Tenk om 50 år sender du kansje smykket videre
LanzaroteJenta Skrevet 26. desember 2012 #12 Skrevet 26. desember 2012 Vi kjøpte ikke gaver til hverandre i år, siden vi ikke skulle feire jul på "ordentlig". Lillegutt fikk selvfølgelig gaver, og var så fornøyd da han fikk et sett med småbiler. "Biiiii", sa han da (16mnd gammel ). Mye mulig det blir en gave til meg selv til "Reyes". Altså Hellige tre kongers aften som feires her i Januar. "Noen" kastet nemlig telefonen min i do i dag tidlig, og jeg er faktisk skikkelig lei meg for det Snufs... Jeg får se det fra den positive siden; De kan ihvertfall ikke nå meg fra jobben om de trenger ekstravakter Hei og hopp!
Mama Christmas Skrevet 26. desember 2012 #13 Skrevet 26. desember 2012 Så koselig å se en tråd med mitt navn på, og lese om alt det fine som har dukket opp under trær og i boder Det ble ingen ring, og ingen personlige, livsendrende spørsmål til meg, så ringfingeren min legges snart ut for salg før den ruster og faller av. Derimot fikk jeg en frisk dose omgangssjuke på lille julaften, så jeg kunne stille sterkt med det resten av jula. Takk, snille nissen! Heldigvis hadde familien vært mer omtenksomme i valg av julegaver, så det endte ikke så verst, tross alt
Mama Christmas Skrevet 27. desember 2012 #14 Skrevet 27. desember 2012 Julemusa, er du på giftern ( i mangel av et bedre uttrykk)? Gratulerer så meget med forestående eller overstått Hurra!
Gjest Julemusa83 Skrevet 27. desember 2012 #15 Skrevet 27. desember 2012 Gifter meg i morgen. Ligger på hotell og får ikke sove
Mama Christmas Skrevet 27. desember 2012 #16 Skrevet 27. desember 2012 Åjåjåj, jeg får frysninger Gratulerer så masse masse, Julemusa Skjønner godt at du ikke får sove! Det er sikkert masse følelser som koker nå, men tenk på den fantastiske mannen din, og livet dere har laget dere sammen, på den kjempefine dagen dere får i morgen, sammen med de dere er glade i, som vil være med og feire kjærligheten deres. Masse lykkeønskninger fra min kant til dere
Mama Christmas Skrevet 27. desember 2012 #17 Skrevet 27. desember 2012 Unnskyld, jeg er kanskje ikke til så mye hjelp, men nå ble jeg både gira og glad på dine vegne
Iiiiik Skrevet 28. desember 2012 #18 Skrevet 28. desember 2012 Lykke til med den store begivenheten i dag! Burde jo husket at det var 28., for det er foreldrene mines bryllupsdag også. Tvi tvi og nikos deg hele dagen.
Gjest Kira bjeffer Skrevet 28. desember 2012 #19 Skrevet 28. desember 2012 Gifter meg i morgen. Ligger på hotell og får ikke sove Gratulerer så mye med dagen i dag. Håper den blir akkurat slik du ønsker
Santa's Bell Jingler Skrevet 28. desember 2012 #20 Skrevet 28. desember 2012 Gratulerer og lykke til i dag, håper det blir storslått!
Gjest cunning stunts Skrevet 28. desember 2012 #21 Skrevet 28. desember 2012 Gifter meg i morgen. Ligger på hotell og får ikke sove Håper du har en drømmedag!
mandel i grøten Skrevet 28. desember 2012 #22 Skrevet 28. desember 2012 Gratulerer! Hipp hipp hurra for kjærlighet!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå