Gå til innhold

Huff denne mannen her..hvor mange ganger har han vært gift?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har ikke lest det, men er det john arne riise?

Anonym poster: b655347b8db6edd2332ef8075d162b62

Skrevet

Første spørsmålet ditt står i artikkelen...!

Skrevet

ja bra gjettet haha

Anonym poster: 114f51edc5445e8a2e75ce5d7336e701

Skrevet

og hvor mange barn har han egentlig med de forskjellige? Og ikke minst hva i huleste er det damene ser i han??? Synes ikke han har utseende med seg overhodet.

http://www.seher.no/...ten-pa-julaften

Han har jo massevis av penger da................

Anonym poster: 8379f506ba17bf57fca608e8efc88982

Skrevet

Han har vel tre barn og dette blir det tredje ekteskapet.

Er ikke så unormalt i dagens samfunn. Har jo hørt om mye verre.

Skrevet

Må nok være den sjarmerende svigermoren man får med på kjøpet

:D

Anonym poster: b595037fcb0b1648da16579e0992157c

Skrevet

Det STÅR jo hvor mange barn han har.

John Arne har vært gift to ganger tidligere - første gang med Guri Havnevik, som han har datteren Ariana (11) sammen med, og sist Maria Elvegård (32) som han har Emma (3) og Patrick (1) med.

Noen forhold går til grunne - sånn er det bare.

Jeg (som er dame) har også tre barn med tre forskjellige.

Første barnefar stakk da jeg var gravid.

Andre barnefar stakk jeg fra, fordi han var voldelig.

Tredje barnefar er jeg sammen med - og vi har det fantastisk sammen.

Er jeg "løs" for det?

Og utseende..??? Hvorfor skal man si slikt om andre???

Anonym poster: cd2277c34f52e544eaf9cb0564316119

Skrevet

Tipper han har 2 flere barn, og er skilt innen 2015... Lurt å forlove seg med en på 21 år.. Og han har ikke vært skilt ett år engang.. :P Han har lyst til å betale MYE i barnebidrag han der..: ;)

Anonym poster: 03fa467fa851cce4e2fa834d43edf454

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Må nok være den sjarmerende svigermoren man får med på kjøpet

:D

Anonym poster: b595037fcb0b1648da16579e0992157c

Ja med den svigermora er det ikke rart det skilles! ;)

Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

Problemet med disse fotballspillerne, både i Norge og utlandet, er at de velger partner kun etter utseende og ikke etter andre kvaliteter, som for eksempel hvor snill dama er, hvor mye hun har i hodet og hvor lett hun er å leve sammen med. Ikke noe rart man blir skilt da...

Skrevet

Problemet med disse fotballspillerne, både i Norge og utlandet, er at de velger partner kun etter utseende og ikke etter andre kvaliteter, som for eksempel hvor snill dama er, hvor mye hun har i hodet og hvor lett hun er å leve sammen med. Ikke noe rart man blir skilt da...

Synes nå hun siste damen virket søt og oppegående ut, mer usikker på denne siste...Angelica på 23.........:P

Skrevet

Det STÅR jo hvor mange barn han har.

John Arne har vært gift to ganger tidligere - første gang med Guri Havnevik, som han har datteren Ariana (11) sammen med, og sist Maria Elvegård (32) som han har Emma (3) og Patrick (1) med.

Noen forhold går til grunne - sånn er det bare.

Jeg (som er dame) har også tre barn med tre forskjellige.

Første barnefar stakk da jeg var gravid.

Andre barnefar stakk jeg fra, fordi han var voldelig.

Tredje barnefar er jeg sammen med - og vi har det fantastisk sammen.

Er jeg "løs" for det?

Og utseende..??? Hvorfor skal man si slikt om andre???

Er ikke sikkert du er "løs", men det er uansett BAD å ha tre barn med tre forskjellige menn. Uansett hva grunnene skulle være...

Anonym poster: 0c55c1a289e4a2fa358c93b80091e569

Skrevet

Ja, og så liker nok disse gutta å ha seg litt på si også. ;)

Skrevet
Det STÅR jo hvor mange barn han har. John Arne har vært gift to ganger tidligere - første gang med Guri Havnevik, som han har datteren Ariana (11) sammen med, og sist Maria Elvegård (32) som han har Emma (3) og Patrick (1) med. Noen forhold går til grunne - sånn er det bare. Jeg (som er dame) har også tre barn med tre forskjellige. Første barnefar stakk da jeg var gravid. Andre barnefar stakk jeg fra, fordi han var voldelig. Tredje barnefar er jeg sammen med - og vi har det fantastisk sammen. Er jeg "løs" for det? Og utseende..??? Hvorfor skal man si slikt om andre??? Anonym poster: cd2277c34f52e544eaf9cb0564316119
Er ikke sikkert du er "løs", men det er uansett BAD å ha tre barn med tre forskjellige menn. Uansett hva grunnene skulle være... Anonym poster: 0c55c1a289e4a2fa358c93b80091e569

Deg om det.

Om jg er stolt av det? Nei. Men sånn er det bare.

SKulle jeg blitt hos den voldelige mannen - som slo meg og terroriserte stebarnet sitt? nei.

Jeg gikk.

Og den siste som jeg er med n¨å, er fantastisk mot sine to stebarn og barnet vi har sammen.

Og mot meg.

Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

Synes nå hun siste damen virket søt og oppegående ut, mer usikker på denne siste...Angelica på 23.........tongue.png

Virker søt ja. Pen. Sexy. Men man ser ikke hvordan dama er. Antagligvis ikke noe disse kjendissportsgutta bryr seg om før bruddet er et faktum... Det ER påfallende at de kun velger seg fotomodeller hver gang.

Skrevet

Jeg synes Riise er helt ok, jeg....:) Men tenker at det må ha vært et voldsomt brudd med forrige kone siden yngste fortsatt kun er ett år. Jaja... De finner sikkert ut av det.

Skrevet

Virker søt ja. Pen. Sexy. Men man ser ikke hvordan dama er. Antagligvis ikke noe disse kjendissportsgutta bryr seg om før bruddet er et faktum... Det ER påfallende at de kun velger seg fotomodeller hver gang.

Populært kalt "Trophy Wife" ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...