Gå til innhold

Er drittlei hele greia egentlig...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt siden jeg var liten har jeg vært helt talentløs i alt. Har nå samboer som jeg egentlig ikke skjønner hvorfor vil bo sammen med meg. Jeg mislykkes i alt. Matlaging. Vasking. Baking. Det å pynte meg selv og barna. Sminke. Forføring. Og så videre. Eneste jeg får til sånn halvveis, er jobben min. Og tro meg, jeg har prøvd. Uansett om jeg følger kokeboka, sminkeboka osv så blir resultatet helt forferdelig, og ikke forstår jeg hva jeg gjør feil. Ikke har jeg sangstemme, fin hud, sexye former eller pent ansikt. Samboer orker ikke ha sex med meg, og det skjønner jeg veldig godt.

Måtte bare blåse ut.

Anonym poster: a087b93a756216c07eac17d4c9cf88f8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan da ikke være talentløs i alt! Du må ha et forferdelig selvbilde, og det høres ikke akkurat ut som samboeren din hjelper deg med å bedre det. Du har klart å få barn, tenk så heldig du er, og jeg tipper du er en god mor! Tror også du er en flott jente, utenpå og inni.

Du er også god i rettskriving :-)

Anonym poster: fb730482a61aa730fcf67aeaf79a2067

Skrevet

Jeg tipper du er fin både innvendig og utenpå, men at det ligger oppe i hodet ditt! Du burde fått hjelp til å få snudd tankegangen din! Jeg hadde en samboer som ikke ville ha sex med meg. Da jeg spurte han hvorfor, sa han at det så ut som jeg hadde det helt forferdelig da vi hadde sex. Det hadde han helt rett i! Jeg følte meg ekkel og ikke fin i det heletatt. Derfor klarte jeg ikke helt ha sex og nyte det, som det egentlig skal nytes.

Anonym poster: 2fefadef2235787e28890cba695749f6

Skrevet

Med den innstillingen forstår jeg virkelig at du ikke får til noe. Ta deg sjøl et skikkelig tak i nakken. Meld deg på et selvtillits kurs eller på et eller annet vis få gjort noe med selvtilliten din. For så lenge du mener du er misslykket og misslykkes med alt, så vil nok dette være resultatet er jeg redd.

Du er din egen lykkes smed heter det.

Sikkert ikke svaret du ønsker, men det er kun du som kan gjøre noe med dette problemet ditt... Lykke til :-)

Skrevet

Med den innstillingen forstår jeg virkelig at du ikke får til noe. Ta deg sjøl et skikkelig tak i nakken. Meld deg på et selvtillits kurs eller på et eller annet vis få gjort noe med selvtilliten din. For så lenge du mener du er misslykket og misslykkes med alt, så vil nok dette være resultatet er jeg redd.

Sikkert ikke svaret du ønsker, men det er kun du som kan gjøre noe med dette problemet ditt... Lykke til :-)

Jeg var nok litt i krasseste laget her. Det jeg mener å si er at du har nok alle disse egenskapene i deg, men pga selvtilliten din så kåler du det til for deg sjøl. Med å få hjelp til å bygge opp selvtilliten din så vil du nok se resultater rimelig raskt.

Ikke godt å ha det som deg, men det er kun du sjøl som kan få deg ut av denne onde sirkelen du har havnet i. Lykke til...

Skrevet

Problemet er at jeg prøver ting med åpent sinn, og er bestemt for å få ting til. Men hver gang jeg prøver noe, så mislykkes jeg. Til deg over: det med sex hos oss er ikke slik som hos dere - jeg ønsker sex med min samboer og koser meg skikkelig de gangene vi har sex. Men han avviser meg. Selv om det er noe jeg sterkt ønsker og nyter det når vi først har det.

HI

Anonym poster: a087b93a756216c07eac17d4c9cf88f8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...