Anonym bruker Skrevet 25. desember 2012 #1 Skrevet 25. desember 2012 Hun har nettopp blitt 2 år, har vært veldig føyelig frem til nå men den siste mnd har hun oppdaget at det går ann å protestere på alt og ingenting;) Hun ligger på eget rom, har gjort det et år nå og det har gått sånn passe..må innom et par ganger pr natt å legge henne ned siden hun reiser seg opp og står å gråter. Sovner greit etterpå.' MEN, de siste 2 ukene har hun nesten hver natt våknet 5-6-7 ganger og roer seg ikke når jeg går inn til henne. Det blir bare værre, når jeg kommer inn prøver hun å komme seg ut av senga og blir rasende når jeg legger henne ned igjen. Innimellom roer hun seg, men da kan jeg vi være sikker på at hun begynner å skrike igjen etter 5-10 min. Det er ikke sånn sår gråting, det er mer illskriking og vræling uten tårer. Har prøvd å gå inn til henne med en gang hun begynner å skrike og har latt henne skrike en liten stund før jeg går inn, ingenting virker bedre enn det andre. Sist natt gikk jeg inn og sa hun måtte legge seg, noe hun ikke gjorde og holdt det gående lenge uten at jeg gikk inn. Men hun klarer ikke å roe seg ned på egen hånd, ikke før hun er fullstendig utmattet. Hun var våken ca 3 timer i natt, stuptrøtt i dag selvfølgelig. Samboeren tror hun kun er ute etter å få viljen sin(ligge å kose med mamma i vår seng..) mens jeg synes det er hjereskjerende å ligge å høre på at hun hyler hver natt. Ingen bra situasjon for noen. Noen som har gode forslag for å løse dette? Anonym poster: d51367bc7d746a723bd0162638d758bc
Gjest Morn du Skrevet 25. desember 2012 #2 Skrevet 25. desember 2012 Eneste jeg ville gjort (og gjorde), er å la henne sove sammen med meg. Mest sannsynlig vil hun ligge urolig og dere få dårlig søvn av den grunn. Eller så må mannen ta kampen, og få henne til å sove i senga si. Lykke til:).
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2012 #3 Skrevet 25. desember 2012 vær konsekvent, ikke ta henne med i din seng. hvis du har gjort det tidligere ved skriking er det jo ikke rart hun protesterer nå stakar.. bli evnt der til hun har sovnet igjen. for å å kutte ned gravis på tiden du er der. Anonym poster: 810abc2c13b3247aa4768c680a45d038
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2012 #4 Skrevet 25. desember 2012 vær konsekvent, ikke ta henne med i din seng. hvis du har gjort det tidligere ved skriking er det jo ikke rart hun protesterer nå stakar.. bli evnt der til hun har sovnet igjen. for å å kutte ned gravis på tiden du er der. Anonym poster: 810abc2c13b3247aa4768c680a45d038 Jeg har aldri tatt henne med inn i min seng på natten. Eneste hun har fått lov til er når hun våkner kl 6 på morgnene, da får hun ligge litt sammen med oss før vi står opp. Anonym poster: d51367bc7d746a723bd0162638d758bc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå