IceNose Skrevet 25. desember 2012 #1 Skrevet 25. desember 2012 Jeg tenkte jeg skulle bestille meg litt klær fra nettet Har dere noen anbefalinger på nettsider jeg kan besøke? Får man mer for pengene er det gull
Gurine og gulla Skrevet 25. desember 2012 #2 Skrevet 25. desember 2012 Jeg synes memini.no har mye pene klær. Ganske dyre klær. Men jeg kjøper heller få klær som jeg liker godt og kanskje koster litt, enn mange klær som er sånn bob bob
Chanel2005 Skrevet 3. januar 2014 #3 Skrevet 3. januar 2014 Enig, bedre å kjøpe kvalitets klær som holder i vask og lek, og er gode for barna å ha på seg:) Memini og mle.as (nå supersalg i den nettbutikken) har masse fint:)
Maximo Skrevet 4. januar 2014 #4 Skrevet 4. januar 2014 (endret) www.pimpyourkid www.pompdelux.no Verdt en titt Endret 4. januar 2014 av Maximo
Natti11 Skrevet 9. januar 2014 #7 Skrevet 9. januar 2014 Jeg kjøper mye på ebay, men noen ganger er leveringstidene fryktelig lange. Venter på en pakke som ble sendt 22 november og den er fortsatt i transitt . Kanskje fordi de har mye og gjøre over jul. Ikke vet jeg.. Bare fryktelig irriterende. Jeg finnes jo ikke tolmodig
Chanel2005 Skrevet 10. januar 2014 #8 Skrevet 10. januar 2014 Takk for mange tips, skal sjekke ut:) Og enig - utrolig kjedelig med lang leveringstid. Jeg bestilte fra Knerten og Lillemor og fikk pakke i posten tre dager senere det samme skjedde når jeg bestilte fra mittlilleenglebarn.no utrolig kjekt:)Supert med rask levering
Jussi Skrevet 12. januar 2014 #9 Skrevet 12. januar 2014 Smartkids.no har godt utvalg, ofte salg og alltid gratis frakt
nellemor Skrevet 13. januar 2014 #11 Skrevet 13. januar 2014 Sjekk ut www.megogmagen.no, bra utvalg, ofte gode tilbud og fri frakt ellers handler jeg mye på www.miinto.no, fri frakt der og, i tillegg har de både til voksne og barn
Chanel2005 Skrevet 29. januar 2014 #12 Skrevet 29. januar 2014 Tusen takk for mange flotte tips. Har allerede brukt noen av disse nettbutikkene:)Så www.miinto.no, smartkids.no og www.mle.as er prøvd ut, kjempe fornøyd!!!
kirvill Skrevet 30. januar 2014 #13 Skrevet 30. januar 2014 Handler mye fra samsofie.no, finner alltid noe på tilbud der, gode kvalitetsklær - spesielt danske merker. Handlet også på tinyshop nylig på salg, synes begge var relativt kjappe på levering (under en uke)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå