Gå til innhold

Barneklær på nett :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenkte jeg skulle bestille meg litt klær fra nettet :)

Har dere noen anbefalinger på nettsider jeg kan besøke?

Får man mer for pengene er det gull :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes memini.no har mye pene klær. Ganske dyre klær. Men jeg kjøper heller få klær som jeg liker godt og kanskje koster litt, enn mange klær som er sånn bob bob :P

• 1 år senere...
Skrevet

Enig, bedre å kjøpe kvalitets klær som holder i vask og lek, og er gode for barna å ha på seg:) Memini og mle.as (nå supersalg i den nettbutikken) har masse fint:)

Skrevet (endret)

www.pimpyourkid

www.pompdelux.no

Verdt en titt ;)

Endret av Maximo
Skrevet

Anbefaler også pomp de lux!:)

Skrevet

Jeg kjøper mye på ebay, men noen ganger er leveringstidene fryktelig lange. Venter på en pakke som ble sendt 22 november og den er fortsatt i transitt . Kanskje fordi de har mye og gjøre over jul. Ikke vet jeg..

Bare fryktelig irriterende. Jeg finnes jo ikke tolmodig :P

Skrevet

Takk for mange tips, skal sjekke ut:) Og enig - utrolig kjedelig med lang leveringstid. Jeg bestilte fra Knerten og Lillemor og fikk pakke i posten tre dager senere det samme skjedde når jeg bestilte fra mittlilleenglebarn.no utrolig kjekt:)Supert med rask levering

Skrevet

Smartkids.no har godt utvalg, ofte salg og alltid gratis frakt

Skrevet

Nok200.com :)

• 3 uker senere...
Skrevet

Tusen takk for mange flotte tips. Har allerede brukt noen av disse nettbutikkene:)Så www.miinto.no, smartkids.no og www.mle.as er prøvd ut, kjempe fornøyd!!!

Skrevet

Handler mye fra samsofie.no, finner alltid noe på tilbud der, gode kvalitetsklær - spesielt danske merker. Handlet også på tinyshop nylig på salg, synes begge var relativt kjappe på levering (under en uke)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...