Gå til innhold

Da er den late moten min her på 3. dagen :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun går inn som den 4. ungen. Fy f.... å lei av å oppvarte hu. Ikke ble hun invitert med år heller, men her ligger hun å slenger på sofaen :( Gjør ikke noe for fellesskapet og ikke noe for barna :(

BLÆ!

Anonym poster: 920f987dbaf77a4e9acbb877da945910

Videoannonse
Annonse
Skrevet

White people problems......

Anonym poster: 2b59ea166f534f179b53bbd2e13675de

Skrevet

Wow. Du er lur. Ironi, i tilfelle du ikke skjønte det.

Anonym poster: 707b3b9b7b2bfae223495942df6a6cd0

Skrevet

Hva med å si det til henne? Er hun frekk nok til å komme og være der i 3 dager når hun ikke engang var invitert, ligge på sofaen uten å hjelpe til med noe inkludert barna, da må hun jaggu tåle å få høre det også. Eller forventet hun dette? Har dere ingen andre planer enn å være hjemme? :)

Jeg er av den tålmodige typen som banner innvendig, men dette hadde jeg faktisk ikke godtatt på tredje dagen.

Skrevet

Hva med å si det til henne? Er hun frekk nok til å komme og være der i 3 dager når hun ikke engang var invitert, ligge på sofaen uten å hjelpe til med noe inkludert barna, da må hun jaggu tåle å få høre det også. Eller forventet hun dette? Har dere ingen andre planer enn å være hjemme? :)

Jeg er av den tålmodige typen som banner innvendig, men dette hadde jeg faktisk ikke godtatt på tredje dagen.

Hun har nettopp vært på besøk hos oss som endte i krangel nettopp pga dette. Vi flykta til hytta, hu kom etter. For ungenes skyld holder jeg nå kjeft, men ja, jeg beklager! Jeg koker innvendig, om noen anonyme forstår det eller ikke...

Anonym poster: 7db930a8b21b6d2c513dc0d684f4887b

Skrevet

Og om jeg skal dømme etter svaret ditt så vet jeg hva "black people problem" er også... Idiot.

Anonym poster: 5cb2fc1f69bcd3aab7e0df5af476f538

Skrevet

Hun har nettopp vært på besøk hos oss som endte i krangel nettopp pga dette. Vi flykta til hytta, hu kom etter. For ungenes skyld holder jeg nå kjeft, men ja, jeg beklager! Jeg koker innvendig, om noen anonyme forstår det eller ikke...

Anonym poster: 7db930a8b21b6d2c513dc0d684f4887b

Seriøst? tok hun ikke hintet om hvorfor dere reiste på hytten? Jeg hadde nok vært stille til barna hadde sovnet, men hun hadde ikke sluppet unna. Forstår godt at du koker innvendig! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...