Anonym bruker Skrevet 25. desember 2012 #1 Skrevet 25. desember 2012 For konsekvensene av det tacky og stusselige livet du lever? Anonym poster: b91215b08a79b6491cc5d48213d2f428
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2012 #2 Skrevet 25. desember 2012 Hvem er L.R.? Anonym poster: ea4020bddbea63b76b606d1f792a3fe1
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2012 #3 Skrevet 25. desember 2012 Tror det er hun som haddeet forhold til en gift mann. Anonym poster: 34f5f62892f496fd95c6a64ca2ea3a6b
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2012 #4 Skrevet 25. desember 2012 Nå er det jo ikke sikkert denne L.R er her på bim/dib sånn at hun har fått med seg denne diskusjonen. Dessuten er HI i den andre tråden bare patetisk om hun gjennomfører truslene sine nå, det er faktisk 3 år siden dette skjedde Anonym poster: d1ceda57d0197604ee5a2d52373beb50
<3 2G <3 Skrevet 25. desember 2012 #5 Skrevet 25. desember 2012 Fatter ikke at jeg gidder dette! Men, hi i andre tråden har sagt at det ikke er det hun utroe damen heter. Les hele tråden før du legger skyld på noen det ikke er.
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 25. desember 2012 #6 Skrevet 25. desember 2012 Ja, denne L.R var visst noen andre.
Gjest Heartbroken Skrevet 25. desember 2012 #7 Skrevet 25. desember 2012 Det er visst ikke bare hun som lever et stusselig liv...
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 25. desember 2012 #8 Skrevet 25. desember 2012 Hihi nei det har du helt rett i! Skjemmes nesten for at jeg faktisk visste hva det var snakk om...men så har jeg jo regelrett bodd her inne mens andre har kost seg med juleforberedelser.
Gjest Heartbroken Skrevet 25. desember 2012 #9 Skrevet 25. desember 2012 Hihi nei det har du helt rett i! Skjemmes nesten for at jeg faktisk visste hva det var snakk om...men så har jeg jo regelrett bodd her inne mens andre har kost seg med juleforberedelser. Jeg siktet til HI jeg altså - ikke dere som svarte på tråden Å gosse seg i andres elendighet og angst er ganske stusselig i mine øyne.
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2012 #10 Skrevet 25. desember 2012 Jeg husker hele navnet hennes fra tråden som ble slettet og vurderer å sende henne en melding på FB (søkte henne opp der) og linke til denne tråden. Tok også printscreen av tråden som ble slettet. Moderator / Elin vil finne ut av hvem du er. DU driter deg ut, HI! Ærekrenkelser på nett er IKKE en del av ytringsfriheten Anonym poster: 6bd130ec62677e949c909d43d59e122b
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2012 #11 Skrevet 25. desember 2012 Hva skjer? Har ikke fått med meg... Anonym poster: 362188b3a6ffaaab48f130da01b7a45c
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2012 #12 Skrevet 25. desember 2012 Hva skjer? Har ikke fått med meg... Anonym poster: 362188b3a6ffaaab48f130da01b7a45c likn? Anonym poster: bf8ccea20c762f323525853ccc26d285
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2012 #13 Skrevet 25. desember 2012 Troll Anonym poster: 8e53c3a5a374d4ba9eef7d413ce20976
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2012 #15 Skrevet 25. desember 2012 HI i denne tråden er hun som hadde en gubbe som var utro for 3 år siden og som skulle la hun som han var utro med få en skikkelig kjip jul så hun ringte henne rett før jul og truet med å fortelle mann og barn om dette som skjedde for 3 år siden. HI la senere ut et innlegg der hun navnga hun gubben var utro med. Den tråden ble slettet ganske så fort, men jeg fant henne på FB og tok printscreen av tråden før den ble slettet fordi HI virker som et svært ustabilt menneske. #10 Anonym poster: 6bd130ec62677e949c909d43d59e122b
Nissefisen Skrevet 25. desember 2012 #16 Skrevet 25. desember 2012 Hvorfor gidder du å bry deg 122b? Hvorfor blande deg?
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2012 #17 Skrevet 25. desember 2012 Hvorfor gidder du å bry deg 122b? Hvorfor blande deg? Hæ?? Anonym poster: 6bd130ec62677e949c909d43d59e122b
Heeii123 Skrevet 25. desember 2012 #18 Skrevet 25. desember 2012 Selv om det er 3år siden, så kan det jo fremdeles gjøre vondt:/
Nissefisen Skrevet 25. desember 2012 #19 Skrevet 25. desember 2012 Hvorfor gidder du å bry deg 122b? Hvorfor blande deg? Hæ?? Anonym poster: 6bd130ec62677e949c909d43d59e122b Mulig jeg leste litt fort nå. Hvorfor søkte du henne opp på fb og kopierte siden? :/ Jeg trodde først du var hi
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2012 #20 Skrevet 25. desember 2012 Selv om det er 3år siden, så kan det jo fremdeles gjøre vondt:/ Det var 3år siden det skjedde, men bare noen uker siden mammaen hennes fortalte det. Anonym poster: f4eff24cb250fe37cdc1f61946415b98
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2012 #21 Skrevet 25. desember 2012 Hvorfor gidder du å bry deg 122b? Hvorfor blande deg? Hæ?? Anonym poster: 6bd130ec62677e949c909d43d59e122b Mulig jeg leste litt fort nå. Hvorfor søkte du henne opp på fb og kopierte siden? :/ Jeg trodde først du var hi Jeg er ikke HI, men HI virker rimelig ustabil som navngir andre på et nettforum. For alt vi vet så er det ikke sikkert at dette er sant og det kan være at HI bare er ute etter å ta L.R. Derfor kopierte jeg det og fant henne på FB. Vurderer å si fra til henne om trpdene her inne. Det er ikke lov å bedrive med ærekrenkelser på nett og skal man navngi andre så skal man selv også stå frem med fullt navn, noe HI ikke gjør. Hun navngir andre, for noe vi ikke vet om er sant, og gjemmer seg bak anonymknappen. Flere brukere her inne har også blitt navngitt av andre brukere. Skulle ikke forundre med om HI er en av disse "outerne" siden hun tydeligvis er noe ustabil og forstyrret. Anonym poster: 6bd130ec62677e949c909d43d59e122b
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2012 #22 Skrevet 25. desember 2012 Hvorfor gidder du å bry deg 122b? Hvorfor blande deg? ps. Er det forresten du som er HI og glemte anonymknappen? Anonym poster: 6bd130ec62677e949c909d43d59e122b
Nissefisen Skrevet 25. desember 2012 #23 Skrevet 25. desember 2012 Hvorfor gidder du å bry deg 122b? Hvorfor blande deg? ps. Er det forresten du som er HI og glemte anonymknappen? Anonym poster: 6bd130ec62677e949c909d43d59e122b Haha! Nei Jeg er ikke hi, men synes det virket så snodig å lete på fb og kopiere sider her. Så jeg spurte bare av nysgjerrighet
Heeii123 Skrevet 25. desember 2012 #24 Skrevet 25. desember 2012 Ja enda verre. Levd med den drittsekken i 3år,og trodd de hadde ett bra ekteskap. Kaster opp.... Vondeste i verden er utroskap. Ikke rart man kan klikke og bli helt gal
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2012 #25 Skrevet 25. desember 2012 Det er visst ikke bare hun som lever et stusselig liv... Og der begynner du igjen. Bitre kvinnfolk. Anonym poster: c9701b570951cc72de3ef2e260ff5fac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå