Gå til innhold

Jeg har INGEN julegaver å klage over!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikke alt jeg kommer til å ha fremme hele tiden, men husk at det er tenken som teller til alle dere som er misfornøyde. Den dyreste gaven jeg fikk kostet 250 kr, og det var et skjerf. Ser mange får Ipad, pc'er, kamera osv, det gjorde ikke jeg. Men jeg er så fornøyd, er så glad for alle de rundt meg som tenker på meg og ønsker å gi en liten oppmerksomhet til jul :D

Får vondt i meg av alle dem som klager på ting som ikke vare gode nok, eller fordi dem ikke fikk det eller det. Trasig at mange skal være så utakknemlige!

Anonym poster: f5e2d6c21f4476396bdd06fade713268

Videoannonse
Annonse
Gjest jule-Juliea
Skrevet

Også super fornøyd med alt! Må dessverre bytte en body vesla fikk, men det er fordi hun inne tåler ull. Skulle gjerne egoist den om hun tålte den :)

Skrevet

Fikk ingen sånne dyre ting jeg heller, men fikk veldig mye fint som jeg trenger og har ønsket meg. :)

Fikk også en del ting som bare kommer til å bli satt bort på boden, sånne "kjøpe for å kjøpe" ting som ingen har bruk for. Har litt lyst til å be disse kjøpe bare til barna (er det samme hvert år), men kan man det eller er det ufint? :P

Anonym poster: a0dcd07b67750df702f1384e6ba5fb75

Skrevet

Jeg er så glad. Både for gavene jeg og samboeren fikk og gavene til sønnen vår.

Familie og venner vet at jeg stortrives på kjøkkenet og vet hva jeg samler på av servise :)

Skrevet

Storfornøyd med gavene her i huset også. Mange omtenksomme gaver!

Skrevet

Jeg trenger ingen gaver til meg selv. Synes det er morsommere med de gavene datteren min får :) og hun fikk mye fint :) jeg fikk jo også noe da, og er takknemlig for det, men vi sier alltid til de som lurer på hva vi ønske oss at de kan heller kjøpe til jenta vår.

Skrevet

Veldig fornøyd her også, selv om vi voksne egentlig ikke kjøper gaver til hverandre. Blir noen uansett.

Må bytte to ulltrøyer, men kun str. Skal ha samme modell og farge :-)

Skrevet

Fikk masse gjille leker til lillejenta vår :D Og så fikk jeg og samboeren noen ting sammen, og så fikk jeg fotboblebad av samboeren min som jeg ønsket meg :D

Jeg er superfornøyd og har ingenting å klage over, selv om jeg aldri har klaget over en gave fra noen, tror jeg :)

Skrevet

Om man får ting man vil legge bort, bytt det så får du noe du liker er ikke verre.

Vi fikk sengetøy og veggdekor og t lys og Kremer og masse gode forbruksvarer

Kjempe fornøyd

Anonym poster: 74be9c6d06a5e493390487b5189ab5e1

Skrevet

Den fineste gaven fikk jeg av en venninne- garn, te og sjokolade. Som min mann sa: alt du ikke får lov å kjøpe selv! ;) (han syns jeg har for mye av alle tre. Og han har helt rett :) )

Skrevet

Om man får ting man vil legge bort, bytt det så får du noe du liker er ikke verre.

Anonym poster: 74be9c6d06a5e493390487b5189ab5e1

Tror de hadde ledd av meg på butikken hvis jeg kom og spurte om å få bytte en fystikkeske og en boks med binders. :P

Anonym poster: a0dcd07b67750df702f1384e6ba5fb75

Skrevet

Jeg klager ikke akkurat, men det er jo nettopp når den tellende tanken later til å være ganske fraværende at man kan la seg irritere litt.

Mine aldeles udugelige foreldre gav barnet mitt klær. Det ene settet var i en størrelse barnet vil bruke om tre til fire år. Det andre var helt åpenbart beregnet på motsatt kjønn og dessuten for lite, med en lite skjult salgslapp på.

De har verken dårlig økonomi eller andre unnskyldninger. De er bare uinteresserte.

Anonym poster: 9b3579881aa79a639d11a9714cbde823

Skrevet

Vart ein overveldande gåvehaug både på oss og lisja. Eg vart heilt stum. Frå svigerfar fekk vi ein samsung galaxy tab 2 pluss kvar si bok med pengar som bokmerke, han har verkeleg teke av i år :)

Skrevet

Jeg fikk en pen telysestake, et par sko(fordi svigerinnen min jobber innen det merket som designer, og får det billig ;) ), 1000 kroner, og en sånn liksomgammel liten trekasse, og ett eller annet krølleverktøy til håret jeg enda ikke er sikker på hva er :)

Jeg er superfornøyd, jeg :)

Jeg ønsket meg ikke noe, annet enn "snille barn", og det har de vært nå, så da har jeg fått det jeg ville ha, jeg :)

Anonym poster: a1e64e403d075f059f6927df1b5c853a

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Ikke jeg heller :) Til tross for en stressende kveld, så ble det mye fint ut av den også :)

Skrevet

Jeg fikk bil hos min mor, og omregisteringa på 6500 fra min bestemor:) I tillegg fikk jeg 1000 kr, skjerf, julepynt og såpe hos bestemor, og en mascara hos min mor. De er helt rå på julegaver, det er nesten flaut..:)

Anonym poster: b7fd14df10b8d48d3e2bdf79d99fb23e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...