Gå til innhold

Jeg har en stemor fra helvete!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Arg!!

Jeg forbanner meg over min stemor! Jeg og henne har ingen forhold, selv om hun har vært sammen med min far i 10 år. Hun kan lett beskrives som en stemor fra helvete!! Siden jeg og henne ikke går overens så tar hun dette igjen utover min datter!!:( hun gjør stor forskjell mellom min datter og mine tantebarn!! Dette er feks at hun "lar" min far ta en mye større del av livet til de andre barnebarna. Da hjelper det lite at min far ikke har ryggrad til å si ifra. Så nå føler min datter på at bestefar ikke vil være like mye med henne og lurer på hvorfor.

Jeg blir så rådvill og aner ikke hva jeg skal gjøre!! Iallfall ikke når mini kommer om snaue 3 mnd. Jeg vil at han skal kjenne det nye barnebarnet med slik ståa er nå så virker det umulig :( det er så hjerteskjærende å se at min datter legger merke til dette :(

Vet ikke hvor jeg vil med dette innlegget, er bare kjipt å være så lei seg på julaften :(

Anonym poster: decef76c23c3c468bbeb1fffac45ab4b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, føler med deg...

Stemora mi snakket knapt til meg i kveld. Far min får ikke lov til å komme på besøk til meg og guttungen. Han må lyge og si han skal noe annet. Nå har de i tillegg fått unge og jeg kommer ikke til å se snurten av han. Jeg har aldri gjort henne noe så lenge de har vært sammen og gift.

Anonym poster: 18792380c22e9900ddef5a883acc4d85

Skrevet

Vi feiret ikke sammen vi da, men hun klarte å invitere alle andre barn og barnebarn på middag i morgen når de var innom for å levere gaver. Og min datter lurer jo på hvorfor hun ikke blir bedt!! Er så ufattelig frustrerende med disse forbanna folka!! :(

Anonym poster: decef76c23c3c468bbeb1fffac45ab4b

Skrevet

Ta en alvorsprat med faren din, evt dine søsken også

Skrevet

her er det helt likt.. bortsett fra at jeg er den som har mest kontakt med faren vår siden vi er naboer. men stemora mi kan ikke fordra hverken meg, eller søsteren min. og hun gjør alt hun kan for å unngå at faren våres er sammen med oss jentene og ungene våre. han sniker seg ofte over på besøk, og får vi noe av han, må vi ikke finne på å si det til stemora vår. hun har en voksen datter, og det er nemlig HUN som skal få alt både av penger og oppmerksomhet fra faren vår.. sykt irriterende og en vakker dag eksploderer jeg nok skikkelig på stemor.

vi får manne oss opp og si noe om det, ha det som nyttårsforsett at du og pappa/bestefar skal sakkes oftere og få bedre kontakt så barna får et tettere forhold til bestefaren sin :)

Anonym poster: 9ed9e9cf64d8f2fc9c0b036284e4ae5e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...