Gå til innhold

Noen med kolikk barn her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan begynte det? Min sønn er 6 uker, begynte for et par kvelder siden der han gråter ustanselig i noen timer. Krøker seg sammen og gråter så sårt.

Anonym poster: dd47c02dc7a85c5a708fa2950d1b3bcc

Videoannonse
Annonse
Gjest Flora med nr 3 <3
Skrevet

Ser du ikke har fått svar. Vår yngste begynnte å gråte sånn om kvelden 5-6 uker gammel. Dro til kiropraktor og han hadde låsning i nakke og bekken. Etter to behandlinger var han bra!

Ellers hadde vi mye glede av en gynge (fisher price) han fikk ikke til å sovne uten denne.

Og sukkervann på det verste.

Låsningene i nakken påvirket magesystemet.

Han ble helt fin igjen når han var 3 mnd. Nå er han 4 mnd og bare glad og fornøyd :)

Angrer på at jeg ikke brukte kiropraktor/manuelltetapaut på de to andre barna også...

Skrevet

Vår fikk fra uke 4. Var fire ganger hos kiropraktor og kjøpte miniform på apoteket. Ble bedre og bedre for vær dag, etter 3 uker var lille gutt verdens blideste gutt igjen :)

Brukte fisher price vippestol med vibrator. Han sov kun der om dagen i de små øktene han sov...

Skrevet

Hei vi hadde en gutt med kolikk og vi prøvde alt.Det beste tipset jeg har som er mye brukt i danmark er å gi barnet kamille-te med litt sukker i.Da kom det ut myyye luft og han sov i 3 t etterpå..

Anonym poster: 86b09917fc11e86e0906e8c68b313558

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...