Anonym bruker Skrevet 24. desember 2012 #1 Skrevet 24. desember 2012 Her er vi kommet hjem fra feiring hos familien. Den startet kl halv 4 siden minsten ble supertrøtt og sovnet rundt 9, så rundt halv 10 dro vi hjem. Eldste sitter på rommet sitt og er opptatt av de nye tingene sine:) Et flott selskap med fantastisk godt pinnekjøtt! mhm..og enda mer dessert og kaker:) Barna fikk mye fint, har allerede ryddet tinga på plass og gleder meg til lek, moro og selskap hos familie i morgen:) god jul:) Anonym poster: d0db12e7233160fbf2b4d1a1f4e50644
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2012 #2 Skrevet 24. desember 2012 Ungene fikk en haug med klær som var stor stas hos 8 åringen! Ellers fikk de ipad begge de største og digitalkamera, bøker, snop i bøttevis, dusjsåper, deodoranter, penger og gavekort++ sikkert noe jeg har glemt av! Vi fikk endel Rosendahl Gran Cru serien, noe skal jeg bytte da vi allerede har disse tingene! Ellers fikk vi sett med stekepanner og penger og gavekort så kan ikke klage! Glad vi ikke fikk en haug med sengesett eller duker og servietter! Klager ikke om jeg hadde fått det, men skuffer og skap er nok fulle!:-) Anonym poster: abea5a661283d0ae1cf8d37cdfb3ddc5
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2012 #3 Skrevet 24. desember 2012 Treåringen ble superglad for ski og kan nesten ikke vente til i morgen med å prøve dem. Ettåringen var kjempetrøtt og ble lagt like etter at nissen hadde vært innom. Da hadde hun åpnet én gave, så vi får ta resten av hennes gaver i morra. Anonym poster: d021fd00cb670d6c44f4f40e389933a7
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2012 #4 Skrevet 24. desember 2012 Treåringen ble superglad for ski og kan nesten ikke vente til i morgen med å prøve dem. Ettåringen var kjempetrøtt og ble lagt like etter at nissen hadde vært innom. Da hadde hun åpnet én gave, så vi får ta resten av hennes gaver i morra. Anonym poster: d021fd00cb670d6c44f4f40e389933a7 mye fint ungene deres har fått da:) glemte å si hva mine fikk. Eldste: ski, piano,mikrofon stativ m/tilbehør, cd, penger, masse ull, vannflaske som ikke lekker, en del skoleting som penal, penner osv ( hun går 1 klasse),klær pluss en masse små ting.... Minste: skøyter, penger, piano, koppestell i kurv i glass, masse små ting, barbie leker, klær, masse ull, leker ++ HI Anonym poster: d0db12e7233160fbf2b4d1a1f4e50644
3 er nok! Skrevet 24. desember 2012 #5 Skrevet 24. desember 2012 Fikk masse fint! Heldigvis ikke for masse. Jeg hadde egentlig gruer meg litt til pakkeåpningen, for i fjor tok det helt av! I år hadde jeg gitt beskjed til alle om at de ikke måtte finne på å kjøpe så mye til barna i år også (hørtes for ikke så utakknemlig ut som det kan se ut som her), og heldigvis hørte alle på oss. Det tok ikke helt overhånd, barna klarte å sette pris på det de fikk, kunne åpne noe av det og leke litt med det før de åpnet nye pakker. Vi foreldre fikk også mye fint, minimalt med søppel som giveren har gitt bare for å gi noe, og det syntes jeg også var deilig:) i år var fokuset på koselig familieliv, fellesskap og hygge og ikke pakker og gaver:)
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2012 #6 Skrevet 24. desember 2012 Ettåringen min fikk utrolig masse fint; ett gyngeesel, tripptrappstol, kasse med duplo, leke-plastservise, masse flotte klær- derav endel ull og fleece, og en rosa mariusbody, ett smykke, to bøker, ett akebrett, en rosa hest i plysj, en bhgsekk, en hvit hund som bjeffer og går, 1000 kr. Kjempefornøyd! Anonym poster: 0ccd7f31b8c90e8e482fd20d55eaa7bf
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2012 #7 Skrevet 24. desember 2012 Det er igrunn ikke en gave ungene ikke har blitt glade for, ett lego sett må byttes da vi fikk to. Og ett spill hadde vi fra før av, samme giver som ifjor så vi fikk oss en god latter. Men hun skal ha det med seg på skolen siden de bruker slike der, så hun er fornøyd hun. Her har vi masse lego til ei, playmo til en annen, ei anna fikk masse bøker, klær og mye annet hun ønsket seg. Og hun siste fikk noe nero eller hva det heter, noe pistolgreier. Og det var vist supergøy, så spørs om ikke hun eldste klager på at hun er støl imorra for hun hoppet i dusjen nå.... Anonym poster: 5fc66950ea7d8804eee9799a5481028d
malingus Skrevet 24. desember 2012 #8 Skrevet 24. desember 2012 Vi feiret med 2 av 3 barn (mitt eldste feirer hos sin pappa) og ungene fikk 5 gaver hver. Og jeg synes det var helt passelig! De kommer uansett få mer senere -min sambos datter når hun kommer hjem til sin mamma og vårt når vi reiser til min familie i Oslo. Vår sönn ble sååå glad for Duplo politibilen han fikk, samt "läre-gå-bilen" eller hva det nå heter. Ellers fikk han en söt liten ramme med bilde av han og hans söster (min datter) som det står "beste venner" på Og så fikk han en bok med lyder. Har spart en gave til han til vi reiser bort, og det er en leke stövsuger! Selv fikk jeg ett pusslespill, ett smykkeskrin jeg hadde önsket meg, wokpanne (til oss begge, fra oss begge) og en telysholder til å ha på veggen. Fornöyd! Vi bytter ikke julegaver med venner. Det har vi ikke råd med. Dessuten ville det blitt mange kjöpe for å kjöpe-gaver da. Vil gjerne holde antallet pakker og dertil kostnader nede.
Gjest jule-Juliea Skrevet 24. desember 2012 #9 Skrevet 24. desember 2012 Min film masse flott! Penger og mye aksjer. Duplo hus med familie. Duplo dyrehage. Globus! Kjempepære bok, karius o bakrus bok, Mye lekre klær og ull. Brannmann Sam figur og DVD, nisseklær, dukke med skift, en skilpadde bamse som legges på gulvet ved sengen- som spiller 5 ulike natta sanger og lyser stjerner opp i taket over sengen Hun fikk så mye fint!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå