Gå til innhold

Jeg har ingen å feire jul med..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og babyen min feirer jul alene. Har ikke familie å feire med. Vi har kost oss med julefrokost, rangler, stearinlys, barnetv og julemusikk. Likevell er det litt ensomt å sitte alene. Nå gutten er i seng blir det å sitte alene å se på julefilmer. Jeg er vant til å være alene men jeg kjenner at det er litt trist når jeg vet at andre spiser middag med familiene sine, åpner pakker og koser seg.. Jeg er lei av å være alene..

Anonym poster: 210950b3d75a7aeb8446f275cf69a186

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du fortalt til folk at du er aleine? Kanskje kjenner du mange som meir enn gjerne dekker på til dykk, men som ikkje veit at de er aleine på julaftan..

Skrevet

Hvorfor er du alene? Hvor bor du?

Anonym poster: 5a7271b2d8453fcb11c5b8e00df0654a

Skrevet

dette burde du ha fortalt de rundt deg.

ingen skal sitte alene på julaften

Skrevet

Hvor bor du da? Vi har plass til dere vi! :-)

Gjest Trulte med to små
Skrevet

Jeg er enig i at ingen skal behøve å sitte alene på julaften, men er du ensom til vanlig også?

Jeg syns du skulle ha sagt det til noen og syns ellers det er litt rart at ingen av dine venner eller bekjente har invitert deg!

Vi er mange som sender deg gode tanker og selv om du er alene med barnet ditt fysisk, så er vi med deg i tankene ;)

Hadde håpet at du kunne ha fått noen å feire sammen med og du skal se det kommer! <3

De beste ønsker til deg og barnet ditt <3

Skrevet

Jeg ønsker meg flere å feire jul med, så dere er hjertlig velkommen til oss!! :)

Skrevet

Bor i Rogaland. Familien og vennene mine bor en flyreise unna og jeg kjenner ingen her. Har heller ikke stort kontakt med familien min. Julaften ble koselig men litt ensom og kjedelig etter babyen var i seng. Blir nok det samme på nyttårsaften og resten av jula. Men snart er det over. :)

Anonym poster: 210950b3d75a7aeb8446f275cf69a186

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...