Gå til innhold

JOGGEBUKSE på juleaften??!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal på middag til mine svigerforeldre,og der sitter altså bro til samboers kone i JOGGEBUKSE.

Jeg ble helt satt ut, der jeg kom i en "lett pyntet" kjole.

Dette er jo virkelig en dag hvor det er greit å gjøre litt ut av det og ordne seg litt skikkelig.

Passer seg vel ikke med joggis på julaften?

Anonym poster: c7d22a7129d4c6bdf002594648d9765a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sitter i joggebukse jeg, men det er fordi jeg ikke har dusja og skifta enda, så lenge jeg er ferdig "pynta" til middagen så er det ikke så nøye mener nå jeg.... For meg begynner ikke sjølve julaften før middagen likevel.

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Broren til din samboers kone? Skjønte ikke helt?

Joggebukse i juleselskap? Huff... :(

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Jeg sitter i joggebukse jeg, men det er fordi jeg ikke har dusja og skifta enda, så lenge jeg er ferdig "pynta" til middagen så er det ikke så nøye mener nå jeg.... For meg begynner ikke sjølve julaften før middagen likevel.

Jeg sitter i joggebukse selv, men jeg er jo hjemme, og vi er alene.

Skrevet

hahaha snakker om skrivefeil.

Konen til samboers bror.

Hehehe...

Skrevet

Har gått i joggis frem til kl 13 jeg. Skal da pynte meg til vi skal spise og får besøk likevel ;)

Anonym poster: 695bd269da1d90bb6bbeab3acb9f055c

Skrevet

Jeg går fortsatt i pysjamasbukse :) Skal pynte meg snart

Skrevet

Jeg skal ha på joggedress idag, men ligger med omgangssyken og har ikke krefter til noe annet

Anonym poster: 288af38114723ae6cfe5bb783a9d6dd1

Skrevet

Jeg har for kort onepiece med gulp på og grorudpalme..hehehe. Satser på at jeg ser litt bedre ut når julen ringes inn ;-)

Skrevet

Jeg har joggebukse på enda, men kjolen kommer nok på om en times tid. ;)

Skrevet

Her pynter vi oss til middag. Ikke noe før.

Gjest Heartbroken
Skrevet

Er det bare meg som pynter meg litt fra morgenen av?

Ikke kjole og stivpyntet, altså, men en "hverdagskjole" og tykk stømpebukse - klær det går an å jobbe i, men som jeg samtidig er litt mer pyntet enn til hverdags i:)

Men her kommer det folk innom i døren hele dagen da - kanskje det ikke er sånt hos alle.

Uansett ønsker jeg dere alle en strålende julefeiring - med eller uten joggebukse.

Skrevet

Jeg tok på meg kjole etter jeg hadde dusjet etter stallen i dag tidlig. De andre begynner vel snart å pynte seg de også.

Skrevet

dette var under julelunsjen med hele familien samlet, om det setter tingene i ett annet lys.

Skrevet

kjolen er på frem til etter middag, dessert og pakkeutdeling, vi bruker vanlgivis å bli sittende til langt på natt å kose oss og spille alias :P og i og med at jeg føder om 2dager tillater jeg meg å pakke me en fin "kosebukse" (noe litt mer komfertabelt enn kjolen) ;)

men sånn til vanlig er det stivpyntet hele kvelden

Anonym poster: 437f8e280d027af66eb71f6ea886173f

Gjest jule-Juliea
Skrevet

Ja det setter ting i et annet lys! Det er uhøflig!

Jeg skiftende 10 min siden. Gått i pysj g så jeans da bf stakk innom. Nå er kjolen på :)

Skrevet

De tre andre her hadde helt vanlig tøy under lunchen, men pynter seg nå før middagen.

Skrevet

Ja da blir det en annen sak.

Jeg er oppdratt av den "eldre garde" som hele veien var nøye på at man tok på seg litt ekstra fint på selve juleaften.

Om venner og familie inviteres til lunsj på juleaften, så ser jeg det som en selvfølge at man allefall har pyntet seg LITT.

Får håpe finstasen kommer på til dere skal spise middag :)

Riktig god jul!

Skrevet

Jeg pleier å pynte meg, men i år blir det joggebukse, rett og slett fordi jeg ikke gidder. Vi er bare fem stk, en med en brekt arm som ikke får på seg noe særlig og ei som går glipp av middagen fordi gravidmagen tuller.

Kan pynte meg imorra isteden.

Skrevet

Min mann sin familie pynter segikke i jula. Han har endra seg da, han liker våre tradisjoner, og stiller nå i dress.

Anonym poster: 02c20401f5406dc514e989056efdabab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...