Anonym bruker Skrevet 24. desember 2012 #1 Skrevet 24. desember 2012 Jenta her er 6 år, og tror på nissen. Har tradisjon med at nissen fyller opp nissestrømpa med godteri. Neste år bør vi kanskje si at nissen ikke finnes eller....? Vil jo ikke at hun skal bli lurt eller mobba for det heller! Anonym poster: 62a4369db0cdf2970c1f4afa139ff4c0
Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 24. desember 2012 #2 Skrevet 24. desember 2012 (endret) Vi hadde samme dilemmaet ifjor med gutten vår som nå er straks 8, han hadde lukta lunta for lenge siden men vi voksen sto på vårt og fant på historie etter historie. Han visste at julenisserne som står på senterne etc ikke var ekte, det visste han da han var ca 4. Nå i år så kom han selv og sa at han ikke trodde at han finnes, han spurte meg og da svarte jeg; hva tror du selv? Da sa han at nei jeg tror ikke han finnes. Ok sa vi Tror ikke du skal ødelegge alt ved si at julenissen ikke finnes, men om hun spør deg så svarer du diplomatisk Var dette rådet jeg fikk her inne faktisk, og det funket veldig bra man skal ikke ødelegge for barnas magiske jul heller. Tror neppe at hun blir mobbet, mange i 5 klasse som tror på nissen ingen som blir plaget Endret 24. desember 2012 av Mine ♥ ♥ ♥
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2012 #3 Skrevet 24. desember 2012 Takk for fint svar: ) Vil jo ikke ødelegge julemagien heller nei... Pappan og jeg er vel ikke helt enige heller om hvor langt vi skal la det gå.. Hører gjerne om fleres erfaringe! Anonym poster: 62a4369db0cdf2970c1f4afa139ff4c0
lille sprelle Skrevet 24. desember 2012 #4 Skrevet 24. desember 2012 Snupp på 4,5 har skjønt at nissen ikke finnes en stund. MEN det virker som om hun ønsker å tro på nissen. Herlig!
geitemarken Skrevet 24. desember 2012 #5 Skrevet 24. desember 2012 Vår eldste trodde på julenissen til hun var 10-11 år. Hun er en oppegående jente, men vi la oss i delene for at det skulle vare lengst mulig. Hun er nå 13 og vet at det er vi som fyller julestrømpen etc men hun tror fortsatt på julemirakler Vi hadde aldri nissen hjemme hos oss. Når hun spurte så svarte vi at nissen måtte bruke ekstra tid til de barna som ikke hadde det like bra som henne. Men at han har vært innom. Et år laget vi spor i asken. Et annet år hadde han sittet fast i ovnsdøra osv. Ble jo vanskeligere da hun ble eldre, men da gjorde vi mindre ut av det.
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2012 #7 Skrevet 24. desember 2012 Gutten min på 6 tror egentlig at nissen er pappa. Hvor var pappa da nissen var her? Er nok det siste året det går ann å lure ham. Han trodde heller ikke på at det var nissen som hadde lagt godter i julestrømpa. Anonym poster: 8cbe0d03ebfc5d085af69fc51e6b7b62
Gjest cunning stunts Skrevet 24. desember 2012 #8 Skrevet 24. desember 2012 Lenge etter de vet han ikke finnes. Blir bare store unger på julaften her, men de SKAL ha nisse.
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2012 #9 Skrevet 24. desember 2012 Jeg kommer aldri til å innrømme at nissen ikke finnes. Har to små barn, og to eldre stebarn, og jeg sier alltid at det er nissen som fyller opp julestrømpa og sånne ting. De eldste bare ler, men jeg gir meg aldri;) de minste er for små til å ikke tro på nissen, og jeg nyter det! Anonym poster: df0d65ab16599a2a1866e2ee7ed47b09
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå