Anonym bruker Skrevet 24. desember 2012 #1 Skrevet 24. desember 2012 Her har jeg funnet på mye rart i natt, og hadde barn som var helt i 1000 da dem så at nissen hadde vært her i natt. Våknet av et stort hyl "MAMMMAAAAAAA!!!!!!!!! Nissen har ødelagt klærne sine i peisen, tror du han er død og ikke kan være nisse lengre?". Jeg har tatt et stykke rødt filt og klemt mellom peisdøren, og gjett om noen som virket glade. Nå sitter dem med strømpene sine, og jeg sitter her å bare koser meg! God jul til dere alle! Håper dere får en fin dag, og nyter øyeblikkene Anonym poster: b55d8bd9384b14d483f374960ec13cfa
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2012 #2 Skrevet 24. desember 2012 Iår ble det ingen hyla, for. I ble alle vekt av brøytebilen på utsiden. Den tok seg flid idag, så umulig å ikke våkne. Hun siste ligger fortsatt i senga, hun vil ikke ut av dyna enda. Men kommer nok snart, når hun kommer på at det er julestrømpe..... Men våknet opp til ett hus som var bomba, for her hadde pus hatt det gøy i natt. Lukket døra til stua så den ikke var der, men det var vist mye annet gøy i gangen..... Anonym poster: 8b9c0da91cbe08a76af2438fe5033afa
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2012 #3 Skrevet 24. desember 2012 Hehehe, den var topp! Min 2 åring skvatt opp av senga når jeg spurte om vi skulle gå i stua og se om nissen hadde vært her! Så sprang han inn i stua og pekte på alle nissene vi har, og ropte dær dær og pekte på gavene. Så sier jeg "Oioioi, nissen har vært her med masse pakker", så sier han "oioi, bil bil". Han trur nissen kommer med bil nemmelig.. Og i gave tror han nissen har med bil. En bilgglad gutt ja, som blir veldig glad når han får åpne pakkene i kveld:) Anonym poster: 32cb4e819aea21b237966fb0ce9a733a
petite fleur Skrevet 24. desember 2012 #4 Skrevet 24. desember 2012 Minste på 2.5 år skjønte ikke så mye, men var gald for å få en strømpe med godteri Da største våknet, var han et eneste stort smil da han kom ned trappa med julestrømpen. Og enda større ble smilet etterhvert: Oppi strømpen var det bilde av en stekeovn. Inni stekeovnen var det bilde av en dusj. Inni dusjen var det bilde av en trapp. I trappa var det bilde av et juletre. I et kremmerhus på juletreet var det bilde av en vaskemaskin - og inni vaskemaskinen hadde nissen jammen meg lagt to gaver! Veldig spennende
LuksusLiv Skrevet 24. desember 2012 #5 Skrevet 24. desember 2012 Her var det ganske rolig, jeg passet på å komme meg opp av senga straks jeg hørte at ungene begynte å våkne, slik at de stod opp til et tent juletre. De ble kjempeglade for strømpene nissen hadde vært med i natt, og veldig glad for at nissen hadde vært med strømpe til mamma og pappa også. God Jul!
Lykke Fryd ♥ Skrevet 24. desember 2012 #6 Skrevet 24. desember 2012 Ble ingen hyl da hun våknet, men når vi snek oss ut på trappa for å se om julenissen hadde spist opp grøten så hylte hun for grøten var borte og igjen lå en strømpe med gotteri
hit og dit Skrevet 24. desember 2012 #7 Skrevet 24. desember 2012 Vi har hatt rebusløp AKA skattejakt, og det var fryd og leven da nissen hadde lagt lapper med hint over hele huset og i garasjen.
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2012 #8 Skrevet 24. desember 2012 Gikk rolig for seg her også. Han husket ikke hvilken dag det var, så vi måtte si det. Han på 2,5 var faktisk litt skeptisk til å gå ned trappen for å se om nissen hadde vært her. Han ble helt stum da nissen hadde spist opp grøten og lagt igjen en pakke.... Og var litt skeptisk for å åpne den stoooore pakken fra nissen også. Da vi minnet han på hva han hadde fortalt nissen at han ønsket seg ble han veldig ivrig og papiret gikk av og han brøt ut " Det ER en togbane!" Anonym poster: a793189ffe9b07345a935197041c0e61
lillelykkelig ♥ jenten min ♥ Skrevet 24. desember 2012 #9 Skrevet 24. desember 2012 Jeg tok på lyset på rommet, og det første hun sa var "DÆR!!!". Største pakken hun får, står på rommet og var det første hun så ellers ble hun helt i hundre når jeg tok på lysene på juletreet, og hun fikk julestrømpen sin. Hun er bare 20 mnd, så hun vet ikke helt hva som skal skje ikveld Men jeg gleder meg til neste år, etter det dere andre med eldre barn forteller
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2012 #10 Skrevet 24. desember 2012 Herlig Hi! :-D Barna mine på 6 og 12 år sovnet ikke før over midnatt i går, de fikk rangle og var så spent de fikk ikke sove før det hadde gått en stund. De pleier alltid å spve frempå til 9-10 når de rangler, men i dag våknet begge halv sju. Minstemann kom inn i sengen min og lurte på om han please ikke kunne få gå å se om nissen hadde vært her, jeg gjorde et lite mislykket forsøk på å få han til å sovne igjen :-P Minste som tror på nissen var overveldet, hvordan visste nissen at han ønsket seg akkurat dette?? En utrolig flink og snill nisse sier jeg...så kommer det fra eldste datteren: Lol mamma, hehe. Nå har vi spist frokost, smoothie og julestrømpe og skal snart gjøre oss klar til å dra til min søster, der vi skal feire jul. God jul alle sammen Anonym poster: 44f04e27b0e4f175c4f6410f79496f4e
LittLykkelig Skrevet 24. desember 2012 #11 Skrevet 24. desember 2012 Vekket min 2,5 åring halv ti og han sa "nei sove!". Han forstår ikke alt styret enda, men han ble glad for strømpe og nye biler
★julestjerne★ Skrevet 24. desember 2012 #12 Skrevet 24. desember 2012 Ho våkna 8.30 og ville ha flaske. Har tydelig ikkje forstått det mamma sa om å søve lenge..
Elsker livet Skrevet 24. desember 2012 #13 Skrevet 24. desember 2012 Jeg sov, så var mannen som fikk med seg det meste. Men de var fornøyde med kalendergavene. De drev å sorterte julegavene i hauger til hver enkelt når jeg stod opp 8.20. Helt perfekt prosjekt med en på 1.5 som saboterer, en på 3.5 som leste sitt navn på alle gavene, en 5 som ble forvirret av til og fra så det ble rot i systemet, og en på 7 som irriterte vettet av seg av alle de elendige hjelperne.
Kliko Skrevet 24. desember 2012 #14 Skrevet 24. desember 2012 Ho våkna 8.30 og ville ha flaske. Har tydelig ikkje forstått det mamma sa om å søve lenge.. Er ikke halv ni lenge?? her var treåringen oppe halv seks
Magia Skrevet 24. desember 2012 #15 Skrevet 24. desember 2012 Her var det en liten gutt på 2,5 som var overlykkelig. Han snakker i fistel i dag, for han er så spent. Første vi gjorde var å gå og se om nissen hadde spist opp grøten vi satte ut til han, og det hadde han jammen meg. Og tror dere ikke han hadde lagt igjen en dvd og litt å knaske på i julstrømpen også? Så nå ligger vi på sofaen i pysjen og koser oss Han er virkelig overlykkelig over at det er julaften. Er egentlig ikke så veldig glad i jula sjøl, og har ingen gode minner fra jula fra jeg var liten. Men nå tar det seg opp altså Så herlig å se julegleden i et lite barn!!!
*Miss Flua* Skrevet 24. desember 2012 #16 Skrevet 24. desember 2012 Mini er akkurat fylt året. Da han kom ned til juletre og gaver pekte han og sa "oiiiii" og "seeeee"! Han syns det var kjempe stas så fikk han åpne noen gaver, siden han får så mange og ikke rekker alle ikveld. Han reiv av papiret og var kjempe fornøyd med det han fikk (skal ikke så mye til da hehe). Så satt han lenge og lekte med gavene så dette var kjempe morro!
★julestjerne★ Skrevet 24. desember 2012 #17 Skrevet 24. desember 2012 Ho våkna 8.30 og ville ha flaske. Har tydelig ikkje forstått det mamma sa om å søve lenge.. Er ikke halv ni lenge?? her var treåringen oppe halv seks Halv ni er vanleg tid. Det har hendt ho har søve til ti, men eg hadde ikkje stort håp. Ho såg likegyldig ut når eg fortalte om seine morgonar julaftan...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå