Anonym bruker Skrevet 24. desember 2012 #1 Skrevet 24. desember 2012 For 2 år siden mistet vi vår kjære sønn. Han ville vært 15 år idag, men var utfor en ulykke som han ikke overlevde. Jeg går ofte på autopilot, men nå når jeg satt meg ned for å slappe av knakk jeg så og si sammen. Jeg er så kvalm, jeg har så vondt i hele kroppen, og jeg vil bare hoppe over julaften Han døde ikke på julaften, men det er en av de værste dagene i året. ÅH, enkelte ganger vil jeg si at jeg HATER livet! Men ønsker alle dere andre ei god jul, og ta godt vare på alle de som er rundt dere Anonym poster: a77760cec0b86dcbf2d76e3fcb1d8f70
beibilykke Skrevet 24. desember 2012 #2 Skrevet 24. desember 2012 Huff så forferdelig trist;( Sender deg en god klem God jul til deg og dine!!:-)
januarbaby012 Skrevet 24. desember 2012 #4 Skrevet 24. desember 2012 Uff,trist. Forstår åsen en mor har i jula når ho har mistet sitt barn Sender dg en god klem kjære.
Katta.76 har nå 5 barn. Skrevet 24. desember 2012 #5 Skrevet 24. desember 2012 Sender deg en varm klem.
Vårbarnet med to små Skrevet 24. desember 2012 #6 Skrevet 24. desember 2012 Sender deg en god klem. Han er alltid med dere i hjertet og i tankene. Mine foreldre mistet gutten sin av sykdom det året han skulle fylle ti. Som de sier; du kommer ALDRI over tapet av et barn, men du kommer deg videre. Tiden leger ikke sårene, men sårene blir en del av livet - en del som faktisk er viktig å ta vare på. Man skal ikke glemme, men etterhvert - når tiden er inne - kose seg med de gode minnene. Og å knekke sammen i blant er lov. Høytidene er tiden for familie, da blir savnet ekstra stort. Håper dere får en så god julehøytid som dere kan, med gråt, gleder, samvær, savn og kjærlighet.
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2012 #7 Skrevet 24. desember 2012 Føler sånn med deg. Vi møter vår første jul i samme situasjon. Det har vært en natt preget med mye mareritt og lite søvn. Gleder meg til hele jula og nytt år er over. Anonym poster: 8f8c590f0a465341008e8157338b060b
OktoberGutt09<3MaiPie12 Skrevet 24. desember 2012 #8 Skrevet 24. desember 2012 Sender en klem og varme tanker<3
Storebror & Lillebror Skrevet 24. desember 2012 #9 Skrevet 24. desember 2012 Uff, så trist! God klem til deg.
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2012 #10 Skrevet 24. desember 2012 Tusen takk til dere. Er litt bedre å våkne når man får lese så mye gode ord Anonym poster: a77760cec0b86dcbf2d76e3fcb1d8f70
Popelko Skrevet 24. desember 2012 #11 Skrevet 24. desember 2012 Herregud, så utrolig trist :/ Håper dere klarer åkose dere litt likevel, han vil nok det. Sender deg mange klemmernog ønske om en god jul <3
LuksusLiv Skrevet 24. desember 2012 #12 Skrevet 24. desember 2012 Huff, så leit. Klem til deg og ønsker om en god jul, tross alt.
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2012 #13 Skrevet 24. desember 2012 Klem til deg. <3 Man skal ikke overleve barna sine, det er så galt og meningsløst. Jeg har og en gutt for lite, det er nå snart 6 år siden han døde. Det blir bedre, men høytider er vanskelig.. God jul tross alt. Anonym poster: 30190ec97f5fbe57b6e29f3fa1d71e90
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 24. desember 2012 #14 Skrevet 24. desember 2012 Sender over en god klem til deg, jula er tøff når den må feires uten barn, og savnen blir større <3 Man skal jo ikke overleveegene barn, det er helt ufattelig at noen må oppleve slikt. Her har vi 2 barn for lite, de ble ikke store barn før de døde, døde samme dag som de ble født, men savnet er stort, så bare tanken på hvor høyt savn du må ha, blir vondt å tenke på <3 Nok en god klem til deg, og et håp om en litt god jul likevel
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 24. desember 2012 #15 Skrevet 24. desember 2012 Får helt vondt av dere som har mistet det kjæreste man har. Sender dere mange gode klemmer og håper dere får en fin dag tross i savnet og sorgen. God jul:)
Liv & Røre Skrevet 24. desember 2012 #16 Skrevet 24. desember 2012 Så trist å høre... ord blir så fattige. Håper du får en god jul med nye gode minner. Klem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå