Studine mevik Skrevet 23. desember 2012 #1 Skrevet 23. desember 2012 Nå er alt som kan bli klart, gjort klart. I morra venter noen timer på jobb, og når jeg kommer hjem står kalkunen i ovnen. Pakkene ligger allerede under treet. Nå gleder jeg meg til julefeiring med min fantastiske mann og våre to fantastiske barn. God jul til dere alle sammen. Nyt julefeiringen og la stresset ligge der det hører hjemme, nemlig godt forseglet og låst inne i et skap.
Gjest Ziva Skrevet 24. desember 2012 #2 Skrevet 24. desember 2012 Dagen startet med at Liten fant julestrømpen. Hylende av glede kom hun løpende inn på vårt soverom. MAMMA!!!! Nissen har vært på biblioteket! (nissen har vært i bokhandleren og kjøpt siste utgave av leselystboken for førsteklassinger) For å ikke snakke om den nye bkyantspisseren med viskelær på, den måtte prøves over hodet på pappa. Så nå har vi alle stått opp for å riste blyantspissbøss ut av sengen. God jul
Lykke Fryd ♥ Skrevet 24. desember 2012 #3 Skrevet 24. desember 2012 God jul Har hatt en herlig julaften, sånn bortsett fra at 2-åringen sovnet noe tidlig, hehe Begynte med at vi måtte sjekke nissegrøten på trappa og den var jammen spist opp. Vedsiden av den tomme grøtskåla lå det en strømpe med gotteri. Jubel og glede med pysjamas, sofa, ullteppe, gotteri og tegnefilm Var ute en liten tur og akte i bakken, men siden hun var vært syk den siste uken ble det bare en liten tur for frisk luft. Etterpå var det bading / dusjing, litt mer tegnefilm, pynting, matlaging og etter det gikk det slag i slag, som seg hør og bør på julaften. Fikk masse fine gaver og hun som er minst fikk sinnsykt masse fint! Best likte hun leken som katten fikk, den var staslig I 19-tiden sovnet hun, helt utslitt, og nå er det litt vin og julefred på a mor. Fortsatt god jul!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå