Gå til innhold

Blir det mye tv på barna i morgen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her blir det nok tv hele formiddagen og vel så det...

Ungene kan nesten ikke vente til vi skal dra på besøk til familien å åpne pakker.:)

Anonym poster: c31b7eca8694e37f4af5ab650893c5b1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt tv og ut og ake. Må finne på noe som får has på litt ubrent energi og tid.

Skrevet

Litt ski, litt tv og sikkert en del spilling og masing på besteforeldre :D

Skrevet

Litt aking i snøen, gudstjeneste i kapellet, tv-titting i mellom, spising.. Pakkeåpning!!

Neeei, tror faktisk at morgendagen blir tilbrakt mest unna fjernsynet:)

Men nå er gutten vår under to år og har et energinivå utenfor normalen, så tv'n har generellt ikke vekket så mye oppmerksomhet hos han enda (bare vist han er halvtrøtt) :)

Skrevet

Håper det! Jeg skal hvert fall se på tv :) MÅ se tre nøtter til askepott, reisen til julestjernen og disneykavalkaden :) Så her det blir det tv og kosing i pysjen helt til vi skal kle oss ordentlig og reise bort :D

Skrevet

Garantert! Har helt helt sikkert tre fornøyde gutter i sofaen i morgen, med hver sin dyne og julestrømpe :) Foran tv. Og der skal de gjerne få sitte, så jeg og sambo får gjort ferdig alt med mat og borddekking etc før slekta kommer kl 15.

Skrevet

Hun er ikke så interessert i TV. Er 2 år. Hun sitter ett par minutter, så er det mer spennende med noe annet å leke med.

Litt slitsomt, da det hadde vært luksus med hjelp av tven til å lage middag med en sulten og grinete barnehagesnupp.... Men glad for at hun ikke er av de som bare vil se på tv heller :)

Skrevet

Noen timer blir det nok. Vi skal jo se disse klassikerene på NRK og så tror jeg nissen har vært her med en liten DvD i julestrømpene. :)

Det er ikke snø her. Meldt regn så tviler på at de gidder å gå ut å leke og noe må man jo gjøre på for å få tiden til å gå :)

Skrevet

Tradisjonen tro, så må alt det vanlige ses på! Da er det jul! :)

Anonym poster: 03fb03fc46588ef0f097bbaa55a15269

Skrevet

Her blir det tv hele dagen:) Vi skal bare være hjemme i dag og kveld og skal nyte dagen og kvelden til det fulle:)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Tv ja, selvsagt:) ungene kan gå ut med far etterpå om en vil, for her må det måkes. Vi skal ha feiring hjemme med ditto matlaging, jeg skal på grava også skal vi i kirken. Så blir ikke tid til så mye imellom

Skrevet

Her blir det mye kos foran tv tenker jeg,men satser på at ungene vil ut i

snøen også:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...