Gå til innhold

Jeg har sniktittet på julegavene!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skyt meg.. men jeg har sniktittet på julegavene fra mannen. Skulle bare flytte litt på dem, og så tok nysgjerrigheten overhånd. Jeg får ny telefon av noe slag, rakk ikke helt se typen, og en tassimo kaffemaskin! Jippi.. Jeg elsker kaffestæsj! ;)

Nå gjelder det bare å spille overrasket i morgen!

Noen som har gjort det samme?

Anonym poster: 53d1275f1814b5eb7a1699efb179b96d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, vi gir ikke julegaver til hverandre :-)

Anonym poster: 4fc758fcca786065474842f8b2cee344

Skrevet

Nei ikke siden jeg var 10 år;) er jo noe av det som en spennende med jula da - å ikke vite hva man får:-)

Anonym poster: b7c04be81ed6339ddcb712c26341772a

Skrevet

Jeg har ikke tittet og er kjempespent på hva han har kjøpt! Trodde jeg hadde rimelig god oversikt over hva jeg skulle få (kjenner hansåpass godt at jeg klarer å gjette), men så har han kjøpt en gave til! Og den får jeg ikke se engang selv om den er innpakket. Så plutselig ble jeg veldig spent på morgendagen ;)

Skrevet

Nei, vi skal på tur, så jeg må nok vente litt med å se hvordan både peer gynt rike og Island ser ut :P

Ønsker deg en strålende fin feiring i morgen :))

Skrevet

nei har ikke det,spennende og se hva han har funnet på:)

Skrevet

Jeg gjorde det 1 gang. Da jeg var 10 år. Og angret veldig på julaften. Var ikke like moro når jeg viste alt hva jeg fikk..... Så har ikke gjort det siden. :)

Skrevet

Jeg har ikke tittet, men vet hva jeg får fordi han kom hjem med gaven uinpakket, holder den opp og spør om eg kan se at det er riktig type. :<

Så spør han om ikke jeg kan pakke den inn. Makan altså...

Jaja, det er tross alt bedre enn da jeg måtte gå å kjøpe min egen gave. Han gjorde i det minste den biten selv. Hererfred...han har ansvar for -en- eneste gave hehe. Jeg klarer liksom ikke å bli sur eller skuffet heller. Er vel en del av sjarmen tenker jeg vi sier.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Har du åpnet papiret??? Nei, jeg har ikke vært å åpnet gaver før julaften

Skrevet

Jeg har ikke tittet, men der kom en liten HM pose i posten siste uke. Tipper det er trusser. Nå gjenstår bare å se om han har kjøpt "horete"g-streng eller overrasker meg med den "romantiske" type trusser.

Anonym poster: 3d1e3c076f270c95c8b4192111e8527c

Skrevet

Jeg har ikke tittet. Synes det å være spent på hva man får er en stor del av julaften :) Hadde jeg tittet hadde jeg kun ødelagt for meg selv.

Anonym poster: 4112ee7eb7ab97b968ba52af2a944ae3

Skrevet

Jeg har ikke tittet, men der kom en liten HM pose i posten siste uke. Tipper det er trusser. Nå gjenstår bare å se om han har kjøpt "horete"g-streng eller overrasker meg med den "romantiske" type trusser.

Anonym poster: 3d1e3c076f270c95c8b4192111e8527c

trusser er trusser, er det ikke det de sier? Hehehheeh

Anonym poster: 6363fe08bdba7f6b4fa9e0de7c7189d9

Skrevet

har ikke tittet noe mer enn da jeg skulle flytte en pose...og så så jeg at det var gaver fra glasmagasinet der... gleder meg til å se hva det er :)

Anonym poster: 5ee170e8087c9e2a1fa0389762414dc3

Skrevet

Nei! Og fy!

Jeg synes det er lavmåls å ikke holde fingrene av fatet.

Beklager, men det er noe av det teiteste jeg vet. Og har alltid syntes det, fra jeg var lita jente!

Skrevet

Gjort det en gang, da var jeg lita jente. Var ikke jeg som hadde pirket hull i pakken, hullet hadde kommet ved forflytning. Det var ei dukkevogn og jeg lå der og drømte om at jeg skulle leke med den, og det stor stas når jeg endelig fikk pakket den opp og lekt med den. Men synes det er stas å ikke vite hva jeg får til jul. Selv om jeg i år for en gangs skyld vet hva jeg får fra mamma. Pappa får vi alltid penger fra. Mannen har overrasket i år og kjøpt gave til meg uten at jeg vet hva det er...

Anonym poster: 69dea9fd881473f1ce8c9fa155aa62b1

Skrevet

Jeg gjorde det 1 gang. Da jeg var 10 år. Og angret veldig på julaften. Var ikke like moro når jeg viste alt hva jeg fikk..... Så har ikke gjort det siden. :)

Haha, akkurat det samme gjorde jeg, aldri igjen :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...