Anonym bruker Skrevet 23. desember 2012 #1 Skrevet 23. desember 2012 Hvordan skaffer jeg meg et reinsdyr? og et rådyr? Jeg trenger jo det for å få fullført juletreet, men jeg greier ikke finne ut av det. For en tid tilbake sprang det jo et reinsdyr rundt på gården, og så skulle man fullføre oppgaver for å få reinsdyret (trodde jeg).. De oppgavene er fullført nå, men reinsdyret er sporløst forsvunnet!! og, jeg finner ikke at jeg kan kjøpe et heller!! med mindre jeg har cash da, og det gidder jeg ikke bruke altså! Er hele juletreet lureri for at man skal bli så gal at man bruker cash eller?? Anonym poster: abaa7189eabaeed871c9ad56a1d8b3af
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 23. desember 2012 #2 Skrevet 23. desember 2012 De reinsdyrene er det tidsbegrensning på, så går du over tiden på oppgaven, så får du litt penger eller mat, men ikke dyrene.. Skal du kjøpe de, må du ut med cash.. Tror nok det er en goood del av de oppgavene, som skal lure oss for å bruke cash, jeg utfører ingen oppdrag som viser seg at jeg må punge ut ekte penger for å fullføre.. Men så spiller jeg det ca 1-2 ganger pr mnd jeg da hehe
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2012 #3 Skrevet 23. desember 2012 Enten det... eller noen ganger må man ha venner som kan sende en ting. Åpnede eller uåpnede presanger. Hvis du får en uåpnet presang av en venn kan det være det du trenger. Risikoen er selvfølgelig at du må åpne ganske mange presanger før du får det du trenger. Anonym poster: 6778419e9194075f1be7c7af91c29fcc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå