Anonym bruker Skrevet 23. desember 2012 #1 Skrevet 23. desember 2012 Når dere er på do og bruker dobørsten, bruker dere den da sammen med papir i doen eller alene? Mannen fant dobørsten tilgriset med masse papir nå. Jeg fikk skylda selvsagt. Men det må ha vært besøket vi hadde i går kveld. Dobørsten gikk rett i søpla. Heldigvis hadde vi en ny. Men et det vanlig praksis og gni den inn papir lisso? Aldri vært ute for det der før. Anonym poster: b694d77bc15de908e69cd57be14a2ce0
Von Hertelhofen Skrevet 23. desember 2012 #2 Skrevet 23. desember 2012 Ekkelt ja, men de hadde i det minste vett til å vaske etter seg. Ikke alle som gidder det! Det er ekkelt,det.
♥Madam Mim♥ Skrevet 23. desember 2012 #3 Skrevet 23. desember 2012 Bruker den når det ikke er noe i doen selvsagt. Kanskje en av gjestene dine hadde tettet doen og brukte børsten for å åpne igjen??? Ikke kult å komme ut i stua og fortelle at doen er tett liksom :-)
LillaGorilla♥♥ Skrevet 23. desember 2012 #4 Skrevet 23. desember 2012 Heh, nei, bruker den etter at alt det andre er skylt ned. Og er scenarioet slik Madam_mim beskriver, at doen har tettet seg og man evt benytter børsten til å løse det opp, ja da ville jeg dyppet den noen ekstra ganger nedi det rene dovannet og dratt ned i do mens jeg lot vannet spyle over den så papiret forsvant..
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2012 #5 Skrevet 23. desember 2012 opplevde det samme. er nøye med at den skal "se bra ut" og plutelig en dag så jeg den var tilgriset av papir. dødsekkelt. kastet den. Anonym poster: 52597ae75110e32e2334eba711a8c99b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå