Modesty Blaise. Skrevet 23. desember 2012 #1 Skrevet 23. desember 2012 Og da kan jeg offesielt gratulere meg selv med julens styggeste juletre!! Vi er på hytta i Sverige, og når vi skulle kjøpe tre i dag var det tomt over alt. Da gikk vi ut i skogen her, og fant et tre, og for å si det sånn, styggere tre skal man lete lenge etter Vi sitter her å flirer hver gang vi ser på det Andre her som har gått på en liten førjulssmell?
Februargullet2013 Skrevet 23. desember 2012 #2 Skrevet 23. desember 2012 hehe såpass ja:) skal ikke ha juletre i år,fordi vi skal være mye borte:)
♥Madam Mim♥ Skrevet 23. desember 2012 #3 Skrevet 23. desember 2012 nære på.... Kastet den gamle julestjerna fordi jeg trodde jo ikke det skulle være noe problem å få tak i en ny!!! Endte opp med å tråle panisk rundt i butikkene pga alle var utsolgt!! fant heldigvis på europris til slutt :-)
kaklemor Skrevet 23. desember 2012 #4 Skrevet 23. desember 2012 Hehe, vart uheldig med treet vi kjøpte også! Lett forklart ser det ut som fire trær smeltet sammen med lange topper over alt. Grenene er oppover i stedet for nedover Så i går lo vi så vi grein Pyntet treet før i dag og vel; Det har sin sjarm
Major HotLips Houlihan Skrevet 23. desember 2012 #5 Skrevet 23. desember 2012 Et år fikk vi et tre med skeiv stamme. Uansett hvordan vi skrudde på juletrefoten og stilte treet så veltet det, enden på visa blei at vi skrudde krok i taket og hengte treet fra den
Modesty Blaise. Skrevet 23. desember 2012 Forfatter #6 Skrevet 23. desember 2012 Et år fikk vi et tre med skeiv stamme. Uansett hvordan vi skrudde på juletrefoten og stilte treet så veltet det, enden på visa blei at vi skrudde krok i taket og hengte treet fra den Hehe, fantastisk. Det er kanskje det vi skulle ha gjort her også
Hybelkanina Skrevet 23. desember 2012 #7 Skrevet 23. desember 2012 Vi har i årevis endt opp med dritstygge juletrær. I fjor skulle mannen min fikse juletre på egenhånd..... Og endte opp med alle grusomme juletrærs mor. Fy flate så stygt og glissent det var. Klarte ikke le av det engang, det var bare sørgelig og direkte pinlig å få besøk! I år har jeg derfor investert i griselekkert juksetre fra Perfect Home. Savner granbarlukta bittebittelittegranne, men utseendet og den manglende dryssingen veier så absolutt opp for det!
pod Skrevet 23. desember 2012 #8 Skrevet 23. desember 2012 Vi har den fineste og tetteste edelgrana jeg har sett! Første gang vi kjøper juletre her hjemme så vi er storfornøyde! Ikke har det rydd mer enn 10 nåler heller, det er jo det fantastiske med edelgran :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå