NoraLill82 Skrevet 23. desember 2012 #1 Skrevet 23. desember 2012 Minn meg på at jeg ALDRI skal være nygravid midt i julestria igjen! Lille julaften, og alt for mye igjen å gjøre før vi kan ringe julen inn. Stakkars mannen min, han får virkelig kjørt seg disse dagene. Han tar seg av jentungen, vasker, rydder, vanner pinnekjøttet, pynter juletreet, hogger ved, vasker klær... Mens jeg ligger på sofaen eller i senga og gomler tørre kjeks. Uansett, riktig god jul til dere alle sammen!
Februargullet2013 Skrevet 23. desember 2012 #2 Skrevet 23. desember 2012 Uff,håper du slipper og gå kvalm i morgen da:). Riktig god jul til deg også
Lillefot08 Skrevet 23. desember 2012 #3 Skrevet 23. desember 2012 Skummelt. Trodde nesten det var jeg som har skrevet dette. Vært kvalm i over 2 uker og føler at dette var lite planlagt. Mannen tar seg av jentungen, lager mat rydder og vasker. Utrolig kjedelig å ikke orke å gjøre noenting Pga kvalmen! Gleder meg til jula og kvalmen er over. Mitt høyeste ønske nå er at kvalmen forsvinner for godt og at man kan være vanlig igjen! God jul til dere alle:)
2010 Mammaen Skrevet 23. desember 2012 #4 Skrevet 23. desember 2012 Kjenner for godt til det! Trodde det skulle være over til nå. 10 uker kvalm som et helvete tar på! Veldig skuffet over at det fremdeles er her - 16+5. Skal aldri være gravid igjen (verken i julen eller andre tidspunkt). Ønsker dere andre kvalme en god jul - jul blir det neste år også!
LillaGorilla♥♥ Skrevet 23. desember 2012 #5 Skrevet 23. desember 2012 Jaja, etter det folk skriver her inne å dømme, gjør du ikke noe annet enn de fleste mannfolka gjør!
Gjest AnneS Skrevet 24. desember 2012 #6 Skrevet 24. desember 2012 Og jeg skal ikke være høygravid i jula igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå