Gå til innhold

Må ha sex....

Anbefalte innlegg

Skrevet

.... i kveld... Hvis ikke blir jeg så sur og grinete i morgen. Sa det til gubben også til gubben i sted(ja, vet... Kjempe romantisk)... Da lo han og sa at det hadde han skjønt for et par dager siden.... :P

Flere så må gjevnlig ha sex for å ikke bli grinete??

Anonym poster: c6669c80f9744e26d0cb0e5f5d73a940

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei egentlig ikke:) men vi har sex i alle fall 5-7 ganger i uka:) holder det :) føler ikke det er så trygt,selvom det er ingen fare og ha sex nå er i uke 34,men føles rart bare :)

Skrevet

Nei faktisk ikke, og når jeg tenker etter, så er det en stund siden nå. Ups.....

På tide med et julenummer :P

Skrevet

Nei egentlig ikke:) men vi har sex i alle fall 5-7 ganger i uka:) holder det :) føler ikke det er så trygt,selvom det er ingen fare og ha sex nå er i uke 34,men føles rart bare :)

"I alle fall 5-7 dager i uka"... Nesten hver dag altså? Du som har skrevet at du har null sexlyst og dere ikke har hatt sex på lenge fordi du er redd for babyen. Bestem deg...

Anonym poster: 5fe9ade9f773904387c3320134660137

Skrevet

Nei, slett ikke. Jeg vil heller slippe å ha sex for tiden faktisk, har ikke overskudd til det...

Anonym poster: fdff2110941bd6ad026d654970bbc5ba

Skrevet

Ja jeg blir grinete! Sex er avslappning og avspenning for meg. Jeg føler meg alltid mye bedre etter at vi har hatt god sex, og jeg kjenner jeg blir amper om det går for lenge mellom hver gang.

Anonym poster: f003a6333e7ea0443d9f557de0eb9cba

Skrevet

Blir ikke grinete, men føler det er noe som mangler på et vis.

Skrevet

Nei egentlig ikke:) men vi har sex i alle fall 5-7 ganger i uka:) holder det smile.png føler ikke det er så trygt,selvom det er ingen fare og ha sex nå er i uke 34,men føles rart bare smile.png

"I alle fall 5-7 dager i uka"... Nesten hver dag altså? Du som har skrevet at du har null sexlyst og dere ikke har hatt sex på lenge fordi du er redd for babyen. Bestem deg...

Anonym poster: 5fe9ade9f773904387c3320134660137

Har kommet tilbake nå,så slapp av med deg du.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...