Anonym bruker Skrevet 23. desember 2012 #1 Skrevet 23. desember 2012 Vi har ikke hatt myw koselig kontakt siden aug, men nå spurte jeg hva hab ønsket seg, tok steget kan en si... Hab ønsket seg bare en klem. Men nå kommer det frem at han er syk, tisser blod, spiser han så kaster han opp... Og han har en ekkel følelse... han sier han ikke vil til legen siden det har gått så lang tid.. Hvordan "tvinge" han til lege?? Anonym poster: c04fcb73a75681cfb06e0926f86191e7
Februargullet2013 Skrevet 23. desember 2012 #2 Skrevet 23. desember 2012 Kan dessverre ikke tvinge han,selvom det er forferdelig at han ikke går, kan være noe med nyrene hans, når han tisser blod
PintSizedDictator Skrevet 23. desember 2012 #3 Skrevet 23. desember 2012 Du kan prøve å forklare at det ikke nødvendigvis er så ilel som han kanskje tror. Mange tilstander har gruoppvekkende symptomer, men er mulig å behandle. Å få et mannfolk til å oppsøke lege er som å plukke krydderet ut av en krydderkake. -.- Håper han snur og tar seg en tur til legen. Vil det hjelpe om du tilbyr å bli med ham kanskje?
Isola&Lille+julegave Skrevet 23. desember 2012 #4 Skrevet 23. desember 2012 Du må i allefall sørge for å få han til legen asap! Det er den beste, og viktigste julegaven du kan gi!
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2012 #5 Skrevet 23. desember 2012 Når jeg hadde akutt nyresvikt kastet jeg opp hele tiden og tisset blod... Få han til legen asap! Anonym poster: c103cdc43be77c7764b55d9abdd3b5d2
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2012 #6 Skrevet 23. desember 2012 Jeg har sagt jeg kan bli med han til lege... Men han nekter plent :-/ hvordan tvinge??? Anonym poster: c04fcb73a75681cfb06e0926f86191e7
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 23. desember 2012 #7 Skrevet 23. desember 2012 Hmm, ring legevakta og spør dem? Kanskje kan de ringe ham?
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2012 #8 Skrevet 23. desember 2012 Unnskyld meg, men tror han det går over av seg selv kanskje? Han må jo til lege - og det brennkvikt!! Ring legen hans og be han sette opp en hastetime. Anonym poster: 13dfd82fc2361c924fc6bcc34a4eec5d
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2012 #9 Skrevet 23. desember 2012 Å,stakkars din far, han er sikkert livredd for hva som feiler han,og det er sikkert derfor han ikke tør. Jeg vil råde deg til å gi ha den klemmen,og si at du vil bli med til legen. Si at du ikke er klar for å miste han enda, og at du vil hjelpe han igjenom tiden som kommer..... hvi du mener det da... Han er lik mannfolk flest, de går ikke til legen... Anonym poster: 55bad145a70ada63b9c29c5ae345ebdd
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2012 #10 Skrevet 23. desember 2012 Skal møte han en snartur i morgen, ville ikveld men han ville legge seg og kom derfor ikke til å åpne. Jeg må få han dit, men....! Anonym poster: c04fcb73a75681cfb06e0926f86191e7
Hønemor30 Skrevet 24. desember 2012 #11 Skrevet 24. desember 2012 Huff, gjør alt du kan for å få han dit. Få han i bilen å kjør til legevakta, ring mens dere er på vei. Lykke til, jeg håper han skjønner dette er det beste, Han må få hjelp og behandling.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå