Gå til innhold

Julegaven du ble mest glad for?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken gave har du fått til jul som du ble mest glad for?

Anonym poster: 4e038efb4982d0ed9f7b65c8d8616cc0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk en julegave til england i 2009:) Ble kjempe glad for den:) var og så 2 kamper av favoritt laget mitt:)

Gjest SprøstektLøk
Skrevet

Et handavtrykk med da jeg var liten diktet av min sønn da han var 1 år. Ble rørt til tårer, og mener helt ærlig at det er den fineste gaven jeg har fått noengang :)

Skrevet

Som voksen som jeg husker godt må være en bergans vinterbukse av samboeren (da var vi ikke sammen) og laptopen vi fikk av far. Hadde virkelig bruk for den når vi bodde på gård og alt skulle registreres på nett :) Litt vanskelig med en gammel liten stasjonær som ikke ville være venn med oss :P

Skrevet

Et marsvin da jeg var 5. De som sier man aldri skal hi dyr i julegave vet ikke hva de snakker om - å gi til sitt eget barn, når man er klar over ansvaret, er da noe helt annet enn å gi til andre! Oh lykke altså.

(Nå hadde jeg dødd om jeg hadde fått et marsvin derimot, ha ha! Siste jeg kan tenke meg.)

Skrevet

For 2 år siden fikk jeg bilstereo av gubben og i år har jeg fått fotmassasjebad =D

Skrevet

Fikk iPad av mannen. Og på baksiden var det gravert inn en veldig koselig hilsen. Elsket det!

Skrevet

en saccosekk da jeg var 9 år. Den var sjokkrosa og jeg elsket den!! :-)

Anonym poster: 88da5ed39c5897f7838ffce78be70af6

Skrevet

Husker spesielt my little ponny slottet jeg fikk da jeg var 8- ish. DET var stas, det!!!

I voksen alder, var det mest fantastiske da jeg fikk datteren min 14 dager før jul. Det var verdens beste julegave!!!

Skrevet

Cd spiller med en cd, dance hits 1995, veldig bra ;)

Skrevet

Fikk shoppingtur til New York av mannen min i år... Ble så glad at tåra trilla:) har tatt en slankeoperasjon og alle klærne blir nå for store, og da kan jeg shoppe nytt i NY:)

Skrevet

Den første nintendoen med super mario. Da var jeg happy!

Skrevet

Fikk hest da jeg var 12 eller 13 år, ubeskrivelig glad:)

Anonym poster: 59f651b2198c67c05d849ca8aeff807b

Skrevet

Kenwood kjøkken maskin nå ikveld! !!!

Anonym poster: fb07e18f9889253ad0df405ed660aee9

Skrevet

Barbiehest med slede. Fikk da jeg var 6 år. Det er den julaften jeg husker best :)

Skrevet

I år? Svarte sokker. (fikk ikke så mye bra i år nei...)

Anonym poster: 2e492a7362d6a305d5ad6c322aea08c7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...