Gå til innhold

Haha, i natt ble jeg drit redd


Anbefalte innlegg

Skrevet

Var skikkelig sliten etter jobb så sov kjempe tungt. Mannen min skulle kjøre kusina si hjem fra fest så jeg våkna når han skulle dra. Da sier han: Ikke rull rundt, det ligger en baby i senga.

 

Fy, så redd jeg ble og skvatt når han sier det! Vi har jo ikke baby!! :P

Jeg lukka opp øya og da lå 1-åringen vår å sov i senga vår. Kan ikke huske at jeg bar henne inn i senga vår engang jeg :P

 

Anonym poster: ff30c05d79cb91c0e2da65216be42bac

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde blitt skikkelig redd jeg også om min mann sa noe sånt til meg. Guttene mine er 7 og 17år.

 

Anonym poster: 4c7d190158588fd524670f1db9f8b8c3

Skrevet

Hehe! Her skremmer jeg livet av samboeren i blant.. Noen ganger når han snur seg våkner jeg halvveis og "ser" at han ruller på en baby. Så jeg tar tak i han så ha skvetter :P ungen ligger derimot alltid i sin seng :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...