Gå til innhold

12 uker i dag :) fortelle barna på 4&6?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så da kommer jeg inn hær :) i dag skal alle få vite det... Men tror jeg skal vente med å fortelle ungene en stund til.... ? Eller hva mener dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja de er jo så unge,så de vil vel vente veldig på den lille :). vent til Mars:). Hvis du forteller nå,må du i alle fall fortelle i Mars igjen :)

Skrevet

Jeg har bestemt at vi venter iallefall til etter ordinær ul som er 28 januar. Mine er 3 og 5 år!

Skrevet

Synes ikke det er oe vits i å vente med å fortelle det.

De skjønner en god del i den alderen og ville fortalt det selv for se reaksjonen deres!!

Velger dere ikke å fortelle vil garantert en elle annen forsnakke seg slik at barna får vite det og det snes ikke jeg blir riktig måte å få vite om det på!!!

her fikk jenta på 2.5 år vite det samtidig som alle andre i uke 13. Hun skjønner ikke så mye enda, men tror hun har begynt å se at magen min vokser for nå kommer hun stadig og vil se babyen!! Det vil si å stryke magen :-) jeg er 18 uker på vei :-)

Skrevet

bedre å høre fra deg enn at de overhøre fra venner og kjente :) det blir veldig koselig nå som det er jul! :)

Skrevet

Vi fortalte det til samboers datter med en gang. Hun er 4 år. Hun gleder seg veldig, og har fortalt alle i barnehagen det. Men hun maser ikke om når den kommer. Vi har sagt at babyen ikke kommer før til sommeren, og at det er en lang vinter først. Virker som hun forstår ihvertfall.

Jeg hadde fortalt om jeg var deg :-)

Skrevet

Vi fortalte det til våre barn da jeg var 10 uker, de er 2, 5 og 7 år. Hvis dere skal fortelle det til andre så burde også barna få vite det. Dessuten er det jo så gøy å fortelle det:), mine ble kjempeglad:)!

Skrevet

Vi fortalte det til barna først! Di er 3 og 6 og forsto veldig godt hva det var snakk om. Dessuten er det dårlig at barna får høre det fra andre, noe som nesten er garantert dersom dere forteller alle andre det.

Skrevet

Barna fikk vite det samtidig med de nærmeste i familien, slik at de ikke forsnakket seg.

De er 4 og 6 år skjønner veldig godt hva det er som skjer og gleder seg, men maser ikke

Skrevet

Barna fikk vite det samtidig med de nærmeste i familien, slik at de ikke forsnakket seg.

De er 4 og 6 år skjønner veldig godt hva det er som skjer og gleder seg, men maser ikke

De fikk vite det når jeg var 9 uker, da hadde jeg vært på ul også så jeg hadde fått en bekreftelse på at det var en baby der :)

Skrevet

Vi velger å vente så lenge som mulig. Her er barna 2 og 5. Men den eldste blir så veldig ivrig og klarer ikke vente på ting som er langt fram i tid!

Ting vi skal gjøre om en uke er altfor lenge å vente. Hehe

Men spørs hvor lenge vi kan vente for hun har allerede spurt hvorfor jeg har fått så tjukk mage =p

Skrevet

Fortalte barna det i dag, de ble veldig glade :) jentungen vil ha lillesøster og guttungen vil ha lillebror... Hehe :)

Skrevet

Jeg er 13+3 og barna er 2,5 og 4. Vi har ikke fortalt noe enda, men resten av familien vet. Vi har også snakket om graviditeten med barna i samme rom, men de har ikke snappet opp noe enda. Ikke noe i veien for å fortelle dem, men også greit å vente med tanke på at eldste er svært utålmodig. Ny ul neste uke, mulig vi forteller da. Gleder meg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...