Gå til innhold

Her noen vært på Cuba?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen vil reise i februar, er det noen som har vært der og som kan komme med reisetips? :-)

Anonym poster: 619f803b20b3f07c95ede4010f37c9e3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er der hvert år på 17.mai. Fint sted

Anonym poster: b8a0468df1ca5b0d4ea7c7515a4ef271

Skrevet

Ikke jeg,men foreldrene mine har vert der, og synes det var veldig bra,men veldig varmt,men de var der på sommertid:)

Skrevet

Jeg har vært der i desember-januar to ganger. Nydelig land, stor fordel å kunne spansk om man reiser litt utenfor turiststripa. Og så anbefaler jeg på det sterkeste å ikke bare oppholde seg i Varadero. Nordover mot Piñar del Rio er knallfint, og Havana er ganske fantastisk.

Klimaet på vinteren er supert.

Anonym poster: 01faf9bc635a632af08201f5491ec54d

Skrevet

Så bra :-) Har hørt mye bra om Cuba, gleder meg veldig!!

Skrevet

har og vært på cuba i mars-april var det vel.

Hadde en rund reise. Kan og som en over her anbefale å ta en tur til pinar del rio og vinales. Santiago de Cuba, Cienfuego er og kjempefine stedet.

Det er ett marked i havana som er så utrolig fint, og man kan kjøpe fine malerier der. Vil også anbefale å besøke havana club museet (der de lager rom)

Hvis dere skal reise med barn så ville jeg del ferien i to og vært på to steder og begge all inclusive og heller leid bil pga mater der er ikke mye å skryte av bortsett fra på hotellene.

Skrevet

Mannen vil reise i februar, er det noen som har vært der og som kan komme med reisetips? :-)

Jeg reiser i februar så det er bare i join me. Er selv fra Cuba og reiser flere ganger i året til Cuba.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...