Gå til innhold

Jeg ble så redd i sta!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Minstejenta på 8 måneder ligger på gulvet å leker ved bena mine,storesøster og hunden er også der...Plutselig begynner minste å dra etter pusten,2-3 ganger etter hverandre,jeg så hun var redd og når jeg løfta henne opp så svelga hun og pusten kom tilbake...Men så skremmende :(

Hun hadde sikkel på haka,så spørs om hun hadde putta noe i munnen selv om jeg hadde sett etter på gulvet når jeg la henne ned..Men storesøster kom med dukker så kunne være noe der som hun hadde fått tak i eller om hun hadde prøvd å spise på hunden så hun fikk hår i munnen som hun svelga..

Men mannen fant også en sånn liten perle (som kan strykes) på gulvet så kan ha vært en sånn med i dukkene til mellomste...Men det gikk bra så lenge hun fikk svelga det,men jeg er fortsatt engstelig :( Skjedde aldri med de 2 eldste heldigvis,men minste er ei sånn som ser absolutt alt og putter alt i munnen...

Anonym poster: 2c193978d4063e806fd3421ee64ca86e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje dra til legevakten? er jo dumt hvis ho har svelget noe,men går nok fint,hvis ho puster bra nå,men skjønner du ble redd da ja

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Huff, det der er sånt som kan sette en støkk i en i lange tider :( så bra at det gikk bra, og uten de helt store problemene. Huff!

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Er ikke moro når slikt hender nei, husker de første rundene med gutten vår, han gjorde det ofte etter han ble 6 mnd.. Etter hvert ble det normalt å måtte løfte han opp å gi noen hjelpende klapp mot ryggen.

Skrevet

Tror ikke vi trenger å dra på legevakten når hun puster normalt,og hun spiste middag etterpå og nå ligger hun å sover søtt i vogna si..

Regner med at hadde noe vært galt nå så hadde hun vel ikke spist mat?

Og det var jo over ide jeg tok tak i henne å løfta henne opp fra gulvet...

Skrevet

Sånne småting kommer ut av seg selv. Nok ikke noe å bekymre seg for :)

Skrevet
Er ikke moro når slikt hender nei, husker de første rundene med gutten vår, han gjorde det ofte etter han ble 6 mnd.. Etter hvert ble det normalt å måtte løfte han opp å gi noen hjelpende klapp mot ryggen.

Svelget han det han hadde i munnen da,eller kom det ut igjen når dere klappa han i ryggen?

Nå er hun helt normal,ler og ordner fælt her :)

Men så begynner jeg å tenke da,tenk om hun ikke hadde noe i munnen og bare fikk pustevansker :/ Huff nei,det kan jeg ikke tenke...Hun hadde nok funnet noe som hun spiste opp...

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Svelget han det han hadde i munnen da,eller kom det ut igjen når dere klappa han i ryggen?

Nå er hun helt normal,ler og ordner fælt her :)

Men så begynner jeg å tenke da,tenk om hun ikke hadde noe i munnen og bare fikk pustevansker :/ Huff nei,det kan jeg ikke tenke...Hun hadde nok funnet noe som hun spiste opp...

Av og til kom det opp igjen, noen ganger gikk det i magen, kom ut igjen noen dager etter, opplevde aldri at det han svelget ga problemer. Fikk beskjed første gangen, når vi dro til legevakten, at så lenge de ikke har blod i munnen, videre problemer med å puste eller spise, eller får smerter i magen, så gikk det hele greit, og det kom altids i retur.. Den gangen hadde han svelget en øredober jeg hadde mistet på gulvet.

Skrevet

Skjønner godt at du ble skremt! Her var berta helt ram på å lepje i seg alt som var på gulvet... Spiste opp hybelkaniner, smuler osv. Gikk alltid bra da hun bare svelget unna :) He he

Skrevet
Svelget han det han hadde i munnen da,eller kom det ut igjen når dere klappa han i ryggen? Nå er hun helt normal,ler og ordner fælt her :) Men så begynner jeg å tenke da,tenk om hun ikke hadde noe i munnen og bare fikk pustevansker :/ Huff nei,det kan jeg ikke tenke...Hun hadde nok funnet noe som hun spiste opp... Anonym poster: 2c193978d4063e806fd3421ee64ca86e
Av og til kom det opp igjen, noen ganger gikk det i magen, kom ut igjen noen dager etter, opplevde aldri at det han svelget ga problemer. Fikk beskjed første gangen, når vi dro til legevakten, at så lenge de ikke har blod i munnen, videre problemer med å puste eller spise, eller får smerter i magen, så gikk det hele greit, og det kom altids i retur.. Den gangen hadde han svelget en øredober jeg hadde mistet på gulvet.

Oj,øredobb,godt det gikk bra :)

Men når han din har svelget noe,fikk han pusteproblemer også? Her var det ikke til å unngå å høre at hu ikke fikk puste og heldigvis for det!

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet
Svelget han det han hadde i munnen da,eller kom det ut igjen når dere klappa han i ryggen? Nå er hun helt normal,ler og ordner fælt her :) Men så begynner jeg å tenke da,tenk om hun ikke hadde noe i munnen og bare fikk pustevansker :/ Huff nei,det kan jeg ikke tenke...Hun hadde nok funnet noe som hun spiste opp... Anonym poster: 2c193978d4063e806fd3421ee64ca86e

Oj,øredobb,godt det gikk bra :)

Men når han din har svelget noe,fikk han pusteproblemer også? Her var det ikke til å unngå å høre at hu ikke fikk puste og heldigvis for det!

Ja, han slet med pusten, både da han klarte å få det opp selv ved hjelp av brekninger, og de gangene han svelget eller trengte hjelp med å få det opp.. Hørte hveselyder ol :-/

Skrevet
Oj,øredobb,godt det gikk bra :) Men når han din har svelget noe,fikk han pusteproblemer også? Her var det ikke til å unngå å høre at hu ikke fikk puste og heldigvis for det! Anonym poster: 2c193978d4063e806fd3421ee64ca86e
Ja, han slet med pusten, både da han klarte å få det opp selv ved hjelp av brekninger, og de gangene han svelget eller trengte hjelp med å få det opp.. Hørte hveselyder ol :-/

Takk for svar :) Kjenner jeg ble litt roligere nå...Har begynt å tenke på om hun bare fikk pustevansker sånn plutselig og er redd det skal skje igjen :( Alt skjedde så fort når vi stod oppi det,men for meg så så det ut som at hun svelget akkurat ide jeg skulle til å løfte henne opp fra gulvet...Trenger sikkert ikke å være store biten som skal til for at det blir slik...

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Takk for svar :) Kjenner jeg ble litt roligere nå...Har begynt å tenke på om hun bare fikk pustevansker sånn plutselig og er redd det skal skje igjen :( Alt skjedde så fort når vi stod oppi det,men for meg så så det ut som at hun svelget akkurat ide jeg skulle til å løfte henne opp fra gulvet...Trenger sikkert ikke å være store biten som skal til for at det blir slik...

Gutten her klarte til tider å "kveles" i eget spytt, så det meste går vist med de små! Helt utrolig til tider.. Men du får prøve å slå deg til ro med at det gikk bra, og hun har det nok bra, siden hun spiste mat like etterpå :)

Skrevet
Takk for svar :) Kjenner jeg ble litt roligere nå...Har begynt å tenke på om hun bare fikk pustevansker sånn plutselig og er redd det skal skje igjen :( Alt skjedde så fort når vi stod oppi det,men for meg så så det ut som at hun svelget akkurat ide jeg skulle til å løfte henne opp fra gulvet...Trenger sikkert ikke å være store biten som skal til for at det blir slik... Anonym poster: 2c193978d4063e806fd3421ee64ca86e
Gutten her klarte til tider å "kveles" i eget spytt, så det meste går vist med de små! Helt utrolig til tider.. Men du får prøve å slå deg til ro med at det gikk bra, og hun har det nok bra, siden hun spiste mat like etterpå :)

Frøkna her var veldig plaget av slim fra hun var nyfødt og til 3-4 måneder og ble litt sånn i pusten da husker jeg...Kanskje det kan ha vært noe lignende nå siden hun er litt tett i nesen...

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...