Anonym bruker Skrevet 23. desember 2012 #1 Skrevet 23. desember 2012 Svigerfar insisterte på å kjøpe et møbel til oss, og vi takket ham for det. Flott ting som vi virkelig trengte. Vi har svært liten kontakt med hans nye kone, og hun er strengt tatt ikke en hyggelig person, så vi ser heldigvis ikke mye til henne. Igår leverte vi pakker hos dem, da hun syntes det var på sin plass å fortelle at vi ikke hadde takket henne for møbelet, så hun valgte å anta at vi ikke likte det. Er 4 mnd siden vi fikk det, og vi har takket svigerfar mange ganger. Har jeg virkelig vært så uhøflig? nå kunne jeg selvfølgelig takket henne igår, men jeg syntes sitasjonen og måten hun tok det på var så søkt at jeg svarte unnvikende. Hadde jeg takket henne hadde hun klaget da og, hun er den personifiserte ONDE STEMOR fra all verdens eventyr. Anonym poster: edbd191239ef0751a98e31be5ac6cb5f
Februargullet2013 Skrevet 23. desember 2012 #2 Skrevet 23. desember 2012 Nei dere har takket,ho bør skjerpe seg
♥Madam Mim♥ Skrevet 23. desember 2012 #3 Skrevet 23. desember 2012 hvis dere har takket svigerfar flere ganger så kunne jo han sagt til henne at dere takket så mye.... Nei, Cruella De Vil blir nok aldri fornøyd uansett :-D
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2012 #4 Skrevet 23. desember 2012 Takk for støtten! Jeg begynte virkelig å lure på om jeg kanskje manglet oppdragelse.. Hun er svært opptatt av at vi må takke henne, men dersom jeg forsøker å være hyggelig mot henne blir jeg bare avspist med krasse kommentarer som "ja, det var nå ikke JEG som ville kjøpe det til dere. MIN sønn kjøper tingene sine selv!" Forsøkt det. Anonym poster: edbd191239ef0751a98e31be5ac6cb5f Anonym poster: edbd191239ef0751a98e31be5ac6cb5f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå