Gå til innhold

Stolt av min bror.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som har ms, og valgte og starte firma :) arbeidsjern er det han er, ikke av typen som setter seg ned og ber om uføretrygd. Han fikk tilbudet men takket nei :)

Anonym poster: 71e17fdb7f66c23964cd1258a6e194b2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det syns jeg og :)

Anonym poster: 420f16012e5973c72a0071de6d53f391

Skrevet

Det er flott at han har overskudd til det! Dessverre har ikke alle ms-pasienter det så lett.

Anonym poster: 6154f35b8c7e47fdaf7296fcb58aa631

Skrevet

Det er flott at han har overskudd til det! Dessverre har ikke alle ms-pasienter det så lett.

Anonym poster: 6154f35b8c7e47fdaf7296fcb58aa631

Så lett??? Det er vel ingen med ms som har det lett? Det gjelder for alle mennesker at noen har mer stå-på vilje enn andre, også ms-pasienter.

Anonym poster: 9aab6bb340401d16ceb6d54ffa8a446a

Skrevet

Snakk om å sette alle MS syke i en bås.. "Dere har det ikke såååå ille, for min bror klarer å drive et firma, dere eier bare ikke stå-på vilje"

Jeg fikk MS for 4 år siden, sitter pr dags dato i rullestol, havnet i den for 1 mnd siden snart, jeg har enorme smerter hele tiden, er så ille at faren til ungene forlot meg, og tok ungene med seg, jeg får ha de på helg, på den betingelsen at en i familien min er her også, siden jeg nesten ikke klarer å hjelpe ungene lenger.

Er flott for han so klarer dette, men for noen av oss, så sitter vi værre i det, noen har en værre grad av MS enn andre, og en raskere utvikling.

Anonym poster: cd120779c7e70b0716ee2791698f6d24

Skrevet

Jeg er glad på hans vegne. Kjempebra!

Du får si til han at helsa kommer først og må han senke tempoet så må han faktisk bare gjøre det.

Jeg blir så glad av å høre solskinnshistorier om MS. Har MS selv og er selvfølgelig redd for at det kan bikke alle veier. Dessverre hører man bare om de verste tilfellene. Det er jo feil - flesteparten av MS-syke er oppegående!

Gi han en klapp på skulderen fra meg og si at jeg er glad for å høre om hans situasjon! Det bringer håp og glede å høre at det går an for MS-syke også:)

God jul!

Skrevet

Mente aldri og rakke ned på noen, men tydeligvis noen som går i forsvar med en gang... Jeg mente bare det jeg skrev, og det er jo mange som takker ja til uføretrygd selv om de fint kunne jobba :)

Anonym poster: 420f16012e5973c72a0071de6d53f391

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...