:)novemberbarn:) Skrevet 23. desember 2012 #27 Skrevet 23. desember 2012 Mie er fint, men jeg syns Oda er finest.
Cmyk Skrevet 23. desember 2012 #28 Skrevet 23. desember 2012 Jeg har elsket Oda etter jeg som lita jente så en reklameplakat for boken Oda (om Oda Krogh) - av ei tøff og flott dame. Det var dette bildet som prydet boka: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/a/a7/Oda_1886.jpg Da jeg fikk ei jente, kunne jeg ikke bruke det, da jenta i nabohuset het det. Så: min stemme går til Oda.
Gjest tilda med to små <3 Skrevet 23. desember 2012 #30 Skrevet 23. desember 2012 Oda er finest, Ada er også veldig fint. Mie er helt ok, men kanskje ikke helt min smak. Oda er også det navnet som passer best til Mathilde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå