Gå til innhold

kalle en 8åring for puppejente?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stemor kaller datteren min for det, som et kallenavn. Syns det var noe....sært? eller er det bare meg?

Anonym poster: eef58a0dad9fc4587953065723e65d07

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun tenker sikker på larven som blir til en sommerfugl. Er ikke sikkert hun tenker på at det er samme ordet som "pupp".

;)

Skrevet

Puppejente? Ja, hu tenker nok på larven som vlir sommerfugl... Men for meg blir det ei jente som fremdeles blir ammet....

Anonym poster: 95f6f0aa231aeb1083713db9c4d72c55

Skrevet

Veldig sært. Både å kalle henne puppejente OG å tenke på en 8-åring som en larve. Sært!

Anonym poster: 544cd69c4a23740b7d2cac30f4538a12

Skrevet

Var jo litt rart ja. Men jeg prøver å alltid ta ting i beste mening jeg. ;) Jeg hadde ikke kalt noen for puppejenter akkurat :P

Skrevet

Hvis det er slik at hun tenker på larven som blir til sommerfugl, tenker jeg at stemor ikke synes barnet er særlig pent enda, men at hun vil blomstre til som voksen.

Det er sært! Jeg ville sagt ifra om at jeg ikke likte dette, med mindre barnet synes det er et ok kallenavn.

Anonym poster: 96620a5deb52ecd361e941a7a84f0e0d

Skrevet

Stemor kaller datteren min for det, som et kallenavn. Syns det var noe....sært? eller er det bare meg?

Anonym poster: eef58a0dad9fc4587953065723e65d07

Synest ikke noe om å kalle en 8åring for puppejente .Har en 7åring og ville ikke kalt henne det.Du kan fortelle 8åringen din at hun kan kalle stemor puppedame så kommer hun nok til å slutte fort;)
Skrevet

Det hadde jeg ABOSLUTT ikke likt,det bør du ta opp med faren eller stemoren.

Skrevet
Hvis det er slik at hun tenker på larven som blir til sommerfugl, tenker jeg at stemor ikke synes barnet er særlig pent enda, men at hun vil blomstre til som voksen. Anonym poster: 96620a5deb52ecd361e941a7a84f0e0d

Det syntes jeg var en voldsom krisemaksimering og overtolkning, og mest sannsynlig ikke det stemor har i tankene i det hele tatt.

Når det er sagt kalte moren til min bestevenninne i barndommen meg puppeguri, og jeg HATET det, for min assosiasjon var ikke en søt puppelarve, men et par slaskete hengepupper - grøss. Syntes det var nedverdigende og ubehagelig, men var dessverre for høflig til å si fra, og for flau til å be min mor si fra. Hun mente ikke noe stygt med det, men jeg syntes det var ubehagelig.

Hvis datteren din er ok med det er det vel ikke noe å henge seg opp i, men hvis hun misliker det hadde jeg tatt en prat med stemor og sagt fra.

Anonym poster: 40d7597b40d0b610a93761a53ebda6a8

Skrevet

Hvorfor i alle dager skal man kalle jente for puppeguri da??

Syns det er perverst!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...