Anonym bruker Skrevet 23. desember 2012 #1 Skrevet 23. desember 2012 ...Husk batterier til julegaven??!! Også bilde av en unge som ser dypt sørgelig ut. Er det bare jeg som syns dette er en bitteliten baggatell og prestere å kalle for en KRISE? KRISE er om foreldrene tyr til vold, drikker seg dritings og er ufine og fæle. KRISE er et utrygt hjem og en ødelagt julefeiring pågrunn av ustabile foreldre. Krise er IKKE å mangle batterier på julekvelden!! Anonym poster: 48aca0ed81e5ccfcf1c13ac08cf9c64d
Kliko Skrevet 23. desember 2012 #2 Skrevet 23. desember 2012 ? Er vel ingen krise og mangle noen batterier, men litt kjedelig for ungen som ikke får prøvd den nye leka si kanskje? Men ikke en krise nei
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2012 #3 Skrevet 23. desember 2012 For barnet så kan det være krise nok Anonym poster: 2ca78bc91fe5233ddeac4eb36514b894
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 23. desember 2012 #4 Skrevet 23. desember 2012 Hehe ja, det er jo et definisjonsspørsmål....men jeg har overvært en sånn «krise» og det var jo ingen hyggelig avslutning på kvelden
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2012 #5 Skrevet 23. desember 2012 Du får si det til ungen som står og hyler etter batterier på julekvelden. "KRISE er om foreldrene tyr til vold, drikker seg dritings og er ufine og fæle. KRISE er et utrygt hjem og en ødelagt julefeiring pågrunn av ustabile foreldre. Krise er IKKE å mangle batterier på julekvelden!!" Da tenker jeg at poden vil få perspektiv og roe seg ned! Anonym poster: 2ca78bc91fe5233ddeac4eb36514b894
LillaGorilla♥♥ Skrevet 23. desember 2012 #6 Skrevet 23. desember 2012 For en treåring kan det fort være det!
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 23. desember 2012 #7 Skrevet 23. desember 2012 For små barn, som åpner en spenende gave som skal lage lyd, men ikke gjør det, kan det faktisk være krise ja, ungen kan bli lei seg,fordi h*n ikke får prøvd leken.. Heller holde baterier i huset, enn en gråtkvalt liten "rakker", som gjerne vil høre lyder og se lysene.. Enda det ikke er en krise for oss som voksene, så er dette en stor krise for de minste ungene..
jeem Skrevet 23. desember 2012 #8 Skrevet 23. desember 2012 jeg forstår veldig godt hva du mener, og er enig med deg i det. Jeg regner med det er den reklamen på siden her du mener? For ett barn som er vant til stabile,trygge og gode rammer så vil det nok høyst sannsynlig bli litt tårer og skuffelse om ikke batterier følger med en leke som trenger dette for å fungere. For andre barn igjen ville dette vært den største bagatellen i verden sammenlignet med utryggheten og bekymringene knyttet opp til jul. Jeg har selv vært barn i en familie preget av vold,alkohol og ustabilitet, og det ville ikke brydd meg på en plass om lekene manglet batterier. Det som derimot bekymret meg var en døddrukken familie,vonde kommentarer og alt annet som gjerne skjedde på julekvelden og andre spesielle høytider. Nå ble jeg flyttet i fosterhjem som 10 åring og priser meg lykkelig for det, og har sett på det som den største lykke at alt har vært rolig og stabilt denne kvelden, det var en stor overgang,og en stor glede. Jeg syns kanskje denne reklamen er litt på kanten, med tanke på hvor mye vondt det er som faktisk finner sted rett under nesen vår på en så fin dag som det julekvelden egentlig er. Kanskje litt ekstra sårt for oss som vet så smertelig godt hvor vondt denne kvelden kan gjøre,og se at noe så lite som noen batterier blir betgnet som en krise. Det er ikke dermed sagt at det ikke er lov eller greit å bli lei seg for en manglende batteripakke, men for oss som har opplevd så mye vondt så blir det rett og slett veldig spesielt at noe så materielt og lite skal betegnes som en krise på et generelt perspektiv.
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2012 #9 Skrevet 23. desember 2012 Link til video ? Anonym poster: d9e6bc3997746778a5254eca3b0043c7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå