Anonym bruker Skrevet 23. desember 2012 #1 Skrevet 23. desember 2012 Ja tenk, det går an og mislike familien sin i jula også!! Har en kusine på 33 år som har blitt sammen med sin x igjen. Han er skikkelig arrogant og ser ned på alt fra tykke, tynne, fattige, alenemødre altså så godt som alt utenom han selv! De har vært sammen i 1 uke, og hun ville han skulle være med på 2 juledag. Da så jeg nei, jeg har ikke lyst og ha en slik mann inn i mitt hus! Han snakkes så høyt at selv ungene lærer noen av strofene hans! Så hva skjer da, joda! Både min kusine, min tante, min onkel og fetter dropper og komme. Fordi han ikke er inviter og da ville ikke min kusine komme heller! Min tante har hørt en side av saken, og bare gjort opp sin mening! Hun skulle hjelpe meg med en søknad fordi min datter har en sjelden diagnose. Selv dette gidder hun ikke hjelpe med nå..... Anonym poster: 951e0fcb9e0e183a4a1b528462aec13c
humlesurr Skrevet 23. desember 2012 #2 Skrevet 23. desember 2012 Da tar du opp telefonene og ringer din tante, eller aller helst snakker med henne ansikt til ansikt. Ingen grunn til at dette ikke skal kunne oppklares. Det er opp til deg!
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2012 #3 Skrevet 23. desember 2012 Hvis de er så barnslige, hadde jeg glatt kuttet de ut, og kost med 2 juledag uten de! Anonym poster: 69463b06146844d96ddb577246a1d38d
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2012 #4 Skrevet 23. desember 2012 I jula forventes det at man tåler litt mer. Du fornærmet dem egentlig ganske kraftig... Selv om hun egentlig ikke hadde krav på å få ta ham med etter å ha vært sammen 1 uke, la hun fram et ønske om det. Det er bare for en kveld, vær glad de ikke skulle være på ferie hos deg i flere uker. Anonym poster: 124907d9c0186d9e2aa8bf8fe5b963d6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå